Hallo allemaal,
Hier een computerkneus die waarschijnlijk zijn systeem naar de klote heeft geholpen door de bios te veranderen.
Pas geleden heb ik een heel systeem aangeschaft en bij het installeren van windows was de hardeschijf niet te vinden, waardoor ik in de bios heb zitten prutsen.
Windows is geinstalleerd nu, maar ik krijg erg vaak ernstige fout meldingen (blauw scherm).
In de bios heb ik met mijn stomme kop" load setup defaults" ingesteld.
Misschien dat iemand mij kan helpen met wat bios instellingen,zelf heb ik er weinig verstand van, zoals jullie al aan het verhaal hierboven konden afleiden.
Mijn systeem bestaat uit ; - Asus K8V de luxe via K8t
- Sapphire Radeon 9800 Pro 128 mb
- AMD64 3000
- maxtor 160gb sata
- kingston 2x 512 mb
Hopend dat iemand mij kan helpen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jerry
Hier een computerkneus die waarschijnlijk zijn systeem naar de klote heeft geholpen door de bios te veranderen.
Pas geleden heb ik een heel systeem aangeschaft en bij het installeren van windows was de hardeschijf niet te vinden, waardoor ik in de bios heb zitten prutsen.
Windows is geinstalleerd nu, maar ik krijg erg vaak ernstige fout meldingen (blauw scherm).
In de bios heb ik met mijn stomme kop" load setup defaults" ingesteld.
Misschien dat iemand mij kan helpen met wat bios instellingen,zelf heb ik er weinig verstand van, zoals jullie al aan het verhaal hierboven konden afleiden.
Mijn systeem bestaat uit ; - Asus K8V de luxe via K8t
- Sapphire Radeon 9800 Pro 128 mb
- AMD64 3000
- maxtor 160gb sata
- kingston 2x 512 mb
Hopend dat iemand mij kan helpen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jerry