Toon posts:

Computer hangt door gebruik van USB PCI kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een USB + Firewire controller PCI gekocht, maar als ik er gebruik van maak. Dus mijn usb modem of een webcam op aan sluit. Dan loopt ie na 10 minuten vast. Ik hoor alleen een piep toon en kan alleen nog maar op reset drukken.
Het vreemde is dat mijn computer niet meteen vastloopt maar na een aantal minuten, en alleen met een ADSL modem of een webcam. Als ik mijn muis erop aansluit dan hangt mijn computer niet.
Ik denk dus dat het heeft te maken met de upload of download naar de USB PCI Weet iemand hoe dit kan?
Ik gebruik windows XP pro, mijn specs zijn hieronder.
Alvast bedankt voor de moeite. En bedankt Pollewob voor het heropenen van mijn topic :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 20:14 . Reden: Meer info :) ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ja.. bedankt voor de moeite.. maar het is wel de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat ;)

Test dus bijvoorbeeld eens met een ander PCI-slot of ga op zoek naar andere oplossingen. Als dat niet helpt en de kaart in een andere pc dezelfde problemen geeft is de kaart waarschijnlijk stuk :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topic heropend. Topicstarter komt met meer informatie :)

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-05 14:33
Ik heb ook zo'n kaart... Gigantisch veel ellende... Bij mij wou de pc in eerste instantie, afwisselend, niet eens booten. Dit deed hij zonder herrie te maken (geen piepjes) totaal niets. Boote het kreng wel dan ging windows na een tijdje dwarsliggen.
Ik heb de kaart er eerst weer uit moeten halen. Daarna in bios iets in de PCI/ISA configuratie moeten wijzigen.
Ik meen mij te herinderen dat het iets te maken had met busmaster. Schijnbaar wil die insteekkaart graag als busmaster optreden terwijl een ander device(kan ook onboard zijn) dit al is.