Ik heb een USB + Firewire controller PCI gekocht, maar als ik er gebruik van maak. Dus mijn usb modem of een webcam op aan sluit. Dan loopt ie na 10 minuten vast. Ik hoor alleen een piep toon en kan alleen nog maar op reset drukken.
Het vreemde is dat mijn computer niet meteen vastloopt maar na een aantal minuten, en alleen met een ADSL modem of een webcam. Als ik mijn muis erop aansluit dan hangt mijn computer niet.
Ik denk dus dat het heeft te maken met de upload of download naar de USB PCI Weet iemand hoe dit kan?
Ik gebruik windows XP pro, mijn specs zijn hieronder.
Alvast bedankt voor de moeite. En bedankt Pollewob voor het heropenen van mijn topic
Het vreemde is dat mijn computer niet meteen vastloopt maar na een aantal minuten, en alleen met een ADSL modem of een webcam. Als ik mijn muis erop aansluit dan hangt mijn computer niet.
Ik denk dus dat het heeft te maken met de upload of download naar de USB PCI Weet iemand hoe dit kan?
Ik gebruik windows XP pro, mijn specs zijn hieronder.
Alvast bedankt voor de moeite. En bedankt Pollewob voor het heropenen van mijn topic
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 20:14 . Reden: Meer info :) ]