Toon posts:

BabyXL Allied Data modem firmware upgraden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mijn Allied Data ADSl modem's firmware te upgraden om zo hopelijk een wat snellere linesync te behalen en wat functionaliteit toe te voegen.

Nu moet ik volgens de instructies echter zowel het profiel als de firmware upgraden. Mijn angst is dat de adsl modem ISP specifieke instellingen bevat die door de firmware upgrade overschreven zouden kunnen worden, met als gevolg dat de modem niet meer werkt op het netwerk van mijn ISP.

Weet iemand of dit een probleem kan zijn, en zo ja, wat hieraan te doen als ik toch de firmware wil upgraden?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:20
Nee, er zijn geen "vastgelegde" settings

Enige wat je mogelijk moet doen is je modem, als ie dus terug valt in zn factory-settings, even instellen voor babyxl.

Behalve VCI/VPI/enz instellingen is er niets baby-xl specifieks aan die modem. En die instellingen kun je zlef doen

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op 08 mei 2004 @ 19:51:
Nee, er zijn geen "vastgelegde" settings

Enige wat je mogelijk moet doen is je modem, als ie dus terug valt in zn factory-settings, even instellen voor babyxl.

Behalve VCI/VPI/enz instellingen is er niets baby-xl specifieks aan die modem. En die instellingen kun je zlef doen
Bedankt voor de info. Heb je misschien een URL o.i.d. over "VCI/VPI/enz instellingen" waar ik rekening mee zou moeten houden?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 22:33:
[...]

Bedankt voor de info. Heb je misschien een URL o.i.d. over "VCI/VPI/enz instellingen" waar ik rekening mee zou moeten houden?
Iemand anders misschien?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

VPI: 0
VCI: 34
Encapsulation: RFC1483 Bridged IP LLC
DHCP client: Aan

Link: hier. :)

Originele post:
Tiscali is VPI 0, VCI 34, encapsulation Bridged 1483 IP LLC (in sommige routers heet dit Enet/Encap), simple PPP account, NAPT en
géén username/wachtwoord.

[ Voor 36% gewijzigd door r0b op 15-05-2004 15:57 ]