Ik heb een enorm vaag probleem: mijn internet klapt er om de zoveel tijd uit (+- 2minuten) en na wat testen kwam ik erachter dat het probleem vanuit mijn computer zelf moest komen.
Ik heb mijn computer naar mijn router laten pingen en krijg intern af en toe time-outs en lagspikes, heb ook 2 andere computers die dat niet hebben, heb tevens alles al een keertje verwisseld (netwerkkaart, kabel, draadloos USB netwerkkaartje) en hield hetzelfde probleem, ook na een format heeft hezelfde probleem aangehouden.
Mijn computer zit een op geaard stopcontact, ik heb alle bios updates, service packs en laatste drivers geinstalleerd en aan de provider (Cistron) ligt het ook niet, dit alles is een week geleden begonnen terwijl mijn computer daarvoor 4 maanden stabiel heeft gedraaid.
Ik ben radeloos! Iemand een idee??
Specs: Asus K8v Deluxe (onboard 3com gigbit)
AMD athlon64 3000+
Club3D Radeon 9800 pro 128mb
512mb ddr400
Zahlman 400W voeding
Maxtor 200gig U133
E-Tech 4ports router
*edit*
Geen firewalls en voor virussen, spyware etc. heb ik ook gescanned
**edit** zou het een voeding/mobo probleem kunnen zijn veroorzaakt door piekspanning?
Ik heb mijn computer naar mijn router laten pingen en krijg intern af en toe time-outs en lagspikes, heb ook 2 andere computers die dat niet hebben, heb tevens alles al een keertje verwisseld (netwerkkaart, kabel, draadloos USB netwerkkaartje) en hield hetzelfde probleem, ook na een format heeft hezelfde probleem aangehouden.
Mijn computer zit een op geaard stopcontact, ik heb alle bios updates, service packs en laatste drivers geinstalleerd en aan de provider (Cistron) ligt het ook niet, dit alles is een week geleden begonnen terwijl mijn computer daarvoor 4 maanden stabiel heeft gedraaid.
Ik ben radeloos! Iemand een idee??
Specs: Asus K8v Deluxe (onboard 3com gigbit)
AMD athlon64 3000+
Club3D Radeon 9800 pro 128mb
512mb ddr400
Zahlman 400W voeding
Maxtor 200gig U133
E-Tech 4ports router
*edit*
Geen firewalls en voor virussen, spyware etc. heb ik ook gescanned
**edit** zou het een voeding/mobo probleem kunnen zijn veroorzaakt door piekspanning?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 19:58 ]