Toon posts:

[minidump]Krijg de file niet geopend!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanalles geprobeerd,

Ik heb op mijn computer een minidump staan. Ik heb hiervoor om dit te openen een aantal paketten gedownload van microsoft alsook een of andere symbol file om dit pakket te laten werken.

Helaas krijg ik de ene naar de andere foutmelding om mn oren gemept. Het gaat om deze file.

Als iemand deze dump in begrijpbare text kan zetten ben ik diegene erg dankbaar. Ik kan op dit moment niet eens een spel spelen zondar de de pc na 2 minuten crashed.! :( erg irritant zeker omdat ik ook nog eens legaal hitman - ut2004 en farcry heb gekocht vandaag (jaha.. ik was in een geile bui haha)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke foutmeldingen krijg je dan?
Welk OS gaat het hier over?
Welke software heb je dan gedownload?

Geef eens even iets meer informatie? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 08 mei 2004 @ 19:17:
Welke foutmeldingen krijg je dan?
- Elke keer bij het spelen van de drie bovengemoende spellen gaat na 15 minuten spelen het spel op zwart, vervolgens krijg ik een blauw scherm waar verder niets op staat. Bij het opstarten van de computer zie ik bij het laden van windows een scherm waar hij aangeeft dat windows een ernstige fout heeft gehad. En hier word verwezen naar c:\%win%\minidump\ probleem is dus dat ik deze minidump niet krijg geopend met de gedownloade debugging tools

Welk OS gaat het hier over?
- Windows XP SP1 UK

Welke software heb je dan gedownload?
- Verder niets speciaals denk ik. Het enige wat ik heb is de DX9 van farcry cd geinstalleerd en de Omega ATI Radeon drivers. Ik denk dat het mn grafische kaart is, maar omdat ik die dumps niet kan uitlezen weet ik niet wat het is, en om nu mijn systeem opnieuw te gaan installeren, dat hoeft nu ook weer niet (alleen als 't moet) Vandaar dat ik mijn dump online heb gegooid, om te kijken of iemand van jullie 't wel krijgt geopend.

http://nick.tweakdsl.nl/Mini050604-02.dmp

Geef eens even iets meer informatie? :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Test eens met minder zware games. Misschien is het gewoon je voeding die het niet trekt.
Welke voeding en welke kaart heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 09 mei 2004 @ 14:31:
Test eens met minder zware games. Misschien is het gewoon je voeding die het niet trekt.
Welke voeding en welke kaart heb je?
Zo'n speciale stille iets van 400 watt. Maar het gekke is .. het heeft allemaal goed gewerkt hoor. En in die minidump file staat waarom 't niet goed gaat. Alleen krijg ik die file niet gelezen

--> dit gaat niet goed zo te zien.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
Microsoft (R) Windows Debugger  Version 6.3.0011.2
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.

Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini050604-02.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: C:\WINDOWS\Symbols;C:\WINDOWS\Symbols\wpc;C:\WINDOWS\Symbols\16bit;C:\WINDOWS\Symbols\acm;C:\WINDOWS\Symbols\ax;C:\WINDOWS\Symbols\cnv;C:\WINDOWS\Symbols\tsp;C:\WINDOWS\Symbols\tpl;C:\WINDOWS\Symbols\sys;C:\WINDOWS\Symbols\scr;C:\WINDOWS\Symbols\ocx;C:\WINDOWS\Symbols\ime;C:\WINDOWS\Symbols\exe;C:\WINDOWS\Symbols\ds;C:\WINDOWS\Symbols\drv;C:\WINDOWS\Symbols\dll;C:\WINDOWS\Symbols\dic;C:\WINDOWS\Symbols\cpl
Executable search path is: C:\WINDOWS\system32
*** ERROR: Symbol file could not be found.  Defaulted to export symbols for ntkrnlmp.exe - 
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 1) MP (2 procs) Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 2600.xpsp2.030422-1633
Kernel base = 0x804d4000 PsLoadedModuleList = 0x8054a230
Debug session time: Thu May 06 22:16:39 2004
System Uptime: 0 days 0:35:06.197
*** ERROR: Symbol file could not be found.  Defaulted to export symbols for ntkrnlmp.exe - 
Loading Kernel Symbols
.......................................................................................................................................
Loading unloaded module list
...........................
Loading User Symbols
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck D1, {1, 2, 0, 1}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.

Probably caused by : ntkrnlmp.exe ( nt!Kei386EoiHelper+25b1 )

Followup: MachineOwner
---------

0: kd> .reload
Loading Kernel Symbols
.......................................................................................................................................
Loading unloaded module list
...........................
Loading User Symbols

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 14:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nog een keer beleefd kicken ! )
Pagina: 1