Ik speel vrij veel games, maar ik merk bij sommige games regelmatig een onuitstaanbaar probleem. Het spel in kwestie is Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Maar ook Legacy of Kain: Defiance heeft het erg vaak. Games als Deus Ex 2 heb ik uitgespeeld zonder deze crash. Het gebeurt op willekeurige momenten. Althans, zo lijkt het, ik zie geen regelmaat. Soms speel ik een uur en opeens hangt het. Totaal, geen beweging in te krijgen. Ik hoor dan een vrij hoge constante 'beep' uit mijn speakers, een beetje als 'tuuuuuuuuuu'. Ik heb werkelijk geen idee waar ik dit moet zoeken, behalve in het feit dat het door mijn geluidskaart komt.
Ik heb een AMD XP2100+, MSI K7N2 Delta-ILSR, 512MB DDR333 van Samsung, een Club3D R9800pro, een Audigy II ZS (net nieuw, probleem was hier voor ook al met mijn Live! Player 1024) en verder geen abnormaliteiten.
Is er iemand die me kan helpen want ik neig naar het uit het raam tossen van het zooitje.
Ik heb een AMD XP2100+, MSI K7N2 Delta-ILSR, 512MB DDR333 van Samsung, een Club3D R9800pro, een Audigy II ZS (net nieuw, probleem was hier voor ook al met mijn Live! Player 1024) en verder geen abnormaliteiten.
Is er iemand die me kan helpen want ik neig naar het uit het raam tossen van het zooitje.