Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een nieuwe mobiel waarvanaf ik het controlpanel van mijn servers kan bereiken.

Wil dus gewoon kunnen bellen maar daarnaast het Plesk/DirectAdmin controlpanel bereiken en e-mail kunnen lezen/beantwoorden.

Een demo van DirectAdmin is hier te vinden:
http://www.directadmin.com:2222/
Username: demo_admin
password: demo

De demo van Plesk is hier te vinden:
https://plesk7.demo.sw-soft.com:8443
Login: admin
Password: plesk

Meer (maar ook niet minder O-) ) hoeft het niet te kunnen. Alle ideen en ervaringen zijn zeer welkom.
Ik zag bijvoorbeeld de qtek 2020 maar ik heb geen flauw idé of ik daar op 'fatsoenlijke' manier deze url's mee kan bereiken en wat mij dat per minuut kost.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
euh, zou wel moeten kunnen met één of ander high-tech gprs gsmpje. Of je maakt er een wap/imode (live! noemt dat in nederland) aplicatie voor. Maar prijzig zal het toestel wel zijn. Voor de kosten per minuut moet je naar je operator, maar ik dach dat je gprs per volume betaalde.

[ Voor 3% gewijzigd door jvvv op 08-05-2004 18:20 ]

Verwijderd

Aangezien de eerste pagina geen gebruik maakt van frames is deze te gebruiken met een SPV toestel (Marktplaats voor ongeveer €175 simlockvrij of gratis bij een Orange 20 1 jarig abbonement + GPRS diensten). Deze kan de 2e site niet bekijken omdat die wel gebruik maakt van frames.

Verder denk ik dat je met de Sony Ericsson P800/P900 beide sites wel kunt bekijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad zoiets. Zelf een applicatie maken zie ik niet zitten. Maar als iemand ervaring heeft met iets dergelijks en het bezoeken van dergelijke websites (php, asp, javascript) en iemand weet of je het dan ook nog een beetje in je zak kunt steken..
Prijzig tja het zal wel niet voor onder de 500 Euro lukken.. hopelijk wel maar anders moet het maar.
jvvv schreef op 08 mei 2004 @ 18:19:
euh, zou wel moeten kunnen met één of ander high-tech gprs gsmpje. Of je maakt er een wap/imode (live! noemt dat in nederland) aplicatie voor. Maar prijzig zal het toestel wel zijn. Voor de kosten per minuut moet je naar je operator, maar ik dach dat je gprs per volume betaalde.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand met zo'n toestel het misschien uitproberen zou jammer zijn als het achteraf niet werkt of zeer slecht handelbaar is.
En als iemand een P900 heeft zou dat ook fijn zijn om te weten.
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 18:23:
Aangezien de eerste pagina geen gebruik maakt van frames is deze te gebruiken met een SPV toestel (Marktplaats voor ongeveer €175 simlockvrij of gratis bij een Orange 20 1 jarig abbonement + GPRS diensten). Deze kan de 2e site niet bekijken omdat die wel gebruik maakt van frames.

Verder denk ik dat je met de Sony Ericsson P800/P900 beide sites wel kunt bekijken :)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 18:29:
Kan iemand met zo'n toestel het misschien uitproberen zou jammer zijn als het achteraf niet werkt of zeer slecht handelbaar is.
En als iemand een P900 heeft zou dat ook fijn zijn om te weten.

[...]
Ff vragen in de topics van de respectievelijke toestellen (ergens in de Telecom forum)

Verwijderd

jvvv schreef op 08 mei 2004 @ 18:38:
[...]

Ff vragen in de topics van de respectievelijke toestellen (ergens in de Telecom forum)
SPV E200 Smartphone: Dit is soft- en hardwarematig hetzelfde toestel als de Qtek 2020
Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3
Maar als iemand ervaring heeft met iets dergelijks en het bezoeken van dergelijke websites (php, asp, javascript) en iemand weet of je het dan ook nog een beetje in je zak kunt steken..
De SPV is als telefoon niet te groot om in je broek te steken, de P800/P900 is weer iets groter volgens mij. Serverside scripting als PHP en ASP wordt goed weergegeven. Javascript weet ik zo niet, aangezien dat clientside is.

Toen ik mijn SPV E-200 had heb ik om te testen de website www.msn.com bezocht. Het laden duurt even via GPRS maar het komt er wel op zoals in een browser bedoelt voor een computer.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 18:50 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Move GT > I&T. Internetten en GSM = I&T ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1