Menuutje gemaakt, maar nu de laatste loodjes

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 18:35

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Topicstarter
Ik ben een menuutje aan het maken, en het ziet er al heel aardig uit vind ik, maar de laatste loodjes ontbreken nog.

-Als de page gemaximaliseerd is en je gaat vanuit het groene menu op de witte achtergrond, dan blijft de zojuist verschenen layer zichtbaar
-Ik zou het ook graag zo zien dat het groen gehighlight blijft totdat uit het blauwe menu bewogen wordt, dus een mouseout op die table. Nu wordt het highlight groen weer normaal en het blauwe menu gehighlight.

Iemand een idee.

Hier te vinden.
http://members.lycos.nl/REDFISH/Systeem/index.html

effe wachten tot die klote ad weg is!:(

[ Voor 7% gewijzigd door REDFISH op 08-05-2004 18:16 ]

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
REDFISH schreef op 08 mei 2004 @ 18:15:
Ik ben een menuutje aan het maken, en het ziet er al heel aardig uit vind ik, maar de laatste loodjes ontbreken nog.

-Als de page gemaximaliseerd is en je gaat vanuit het groene menu op de witte achtergrond, dan blijft de zojuist verschenen layer zichtbaar
-Ik zou het ook graag zo zien dat het groen gehighlight blijft totdat uit het blauwe menu bewogen wordt, dus een mouseout op die table. Nu wordt het highlight groen weer normaal en het blauwe menu gehighlight.

Iemand een idee.

Hier te vinden.
http://members.lycos.nl/REDFISH/Systeem/index.html

effe wachten tot die klote ad weg is!:(
en jij denkt dat we dit soort code gaan lezen?

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
 var g,b,k,f,args=P7_autoLayers.arguments;a=parseInt(args[0]);if(isNaN(a))a=0;
 if(!document.p7setc){p7c=new Array();document.p7setc=true;for(var u=0;u<10;u++){
 p7c[u]=new Array();}}for(k=0;k<p7c[a].length;k++){if((g=MM_findObj(p7c[a][k]))!=null){
 b=(document.layers)?g:g.style;b.visibility="hidden";}}for(k=1;k<args.length;k++){
 if((g=MM_findObj(args[k]))!=null){b=(document.layers)?g:g.style;b.visibility="visible";f=false;
 for(var j=0;j<p7c[a].length;j++){if(args[k]==p7c[a][j]) {f=true;}}
 if(!f){p7c[a][p7c[a].length++]=args[k];}}}
}

Misschien kan je beter Macromedia ff bellen!

Of 's hier kijken. Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door chris op 08-05-2004 18:42 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

Of je page niet bij Lycos hosten omdat Opera daar van flipt; die adbalk verschijnt ook links en refresht om de 0.001 sec. oid :X

leoaq.fm // Jeune Loop

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33

André

Analytics dude

Dit soort menu's zijn overal te vinden en dan met de juiste functionaliteit.

www.hotscripts.com
www.dynamicdrive.com

Verwijderd

Lekker handig, je eigen menu bovenaan, als de popup ook bovenaan verschijnt.

Al is de banner tijdelijk, het is Super irritant. IMHO is een menu aande zijkant links beter in dit geval, tis maar een gebruikerservaring die ik nu deel.

(NOFI)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

voor mm_functies kan je beter bij macromedia aankloppen, niemand hier zal naar die ranzige code willen kijken, laat staan aanpassen voor je.
De mensen hier schrijven dit soort dingen doorgaans zelf, support op andermans code geven we niet...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.