Na een stroomuitval is mijn onboard geluidskaart van mening dat hij niets meer hoeft te doen. Ik had zojuist mijn stereo aan mijn geluidskaart gekoppeld. Nu had ik toevallig nog een Creative Soundblaster 5.1 liggen en die heb er dan ook rap ingesodemieterd. Hoera ik heb weer geluid, maar wat schetst mijn verbazing? Al het geluid, dus mp3, video, games, speelt vertraagd af? Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik gebruik een ADM 2000+ processor en een Asus K7S5A moederbord.
Ik heb de drivers van mijn creative opnieuw geinstalleerd, heb daarvoor al geprobeerd de drivers van mijn onboard-geluidskaart opnieuw te installeren. Het kan trouwens zijn dat ik een kleine kortsluiting heb veroorzaakt, waardoor mijn geluidskaart niet meer werkt. Maar volgens mij is dat geen reden dat mijn Creative het dan niet meer doet.
Weet iemand de oorzaak van dit probleem? En dan misschien ook een oplossing?
Ik heb de drivers van mijn creative opnieuw geinstalleerd, heb daarvoor al geprobeerd de drivers van mijn onboard-geluidskaart opnieuw te installeren. Het kan trouwens zijn dat ik een kleine kortsluiting heb veroorzaakt, waardoor mijn geluidskaart niet meer werkt. Maar volgens mij is dat geen reden dat mijn Creative het dan niet meer doet.
Weet iemand de oorzaak van dit probleem? En dan misschien ook een oplossing?
Read the code, write the code, be the code!