Ik heb nu ongeveer ruim 1 1/4 jaar een AtTI9500 en nadat ik een softmod wilde doen is mijn videokaart soms raar gaan doen. Al heb ik de softmod ongedaan gemaakt(doordat een schaakborden patroon kwam) eens in de zoveel tijd gaat hij raar doen.
Het raar doen: Zijn vage strepen geven. Soms met rare tekens. Ook bij eht starten allemaal $ tekens en andere getallen
. Heb allerlei catalyst drivers gebruikt allemaal komt het eens in de zoveel tijd. Alleen nu begint eht erger te worden! Hij wilde helemaal niet meer normaal doen na een reboot etc. Dus heb hem 1 dag eruit gehaald doe hem er net in, en het ongelooflijke: hij doet het weer goed. Na 3 minuten deze op hetzelfde scherm te hebben gehouden zag ik even vage strepen weer komen, maar door op IE aan te klikken ging alles weer weg. Ik heb een Zalman cooling erop (H....nog wat
) en hij wordt zeker niet te heet want hij doet het soms uren en dan in ene niet meer
!
Weet misschien iemand wat er aan de hand is? Zelf denk ik dat me kaart langzaam aan het aftakelen is, en dat geheugen de boosdoener is (mede doordat dit geheugen echt voor geen kont klokt, paar mhz erboven dan al strepen/rare beeldjes in 3dmark).
Specs:
AMD DURON 1400 (tijdelijk vervangend van mijn al dode barton mobile
)
256ddr Infinion made in USA
Abit NF7-S (zelfde gebeurde op een Albatron KT600)
Q-tec 550watt voeding
Het raar doen: Zijn vage strepen geven. Soms met rare tekens. Ook bij eht starten allemaal $ tekens en andere getallen

Weet misschien iemand wat er aan de hand is? Zelf denk ik dat me kaart langzaam aan het aftakelen is, en dat geheugen de boosdoener is (mede doordat dit geheugen echt voor geen kont klokt, paar mhz erboven dan al strepen/rare beeldjes in 3dmark).
Specs:
AMD DURON 1400 (tijdelijk vervangend van mijn al dode barton mobile
256ddr Infinion made in USA
Abit NF7-S (zelfde gebeurde op een Albatron KT600)
Q-tec 550watt voeding