Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn asus pda'tje wil niet opladen. Hij werkt wel als de lader erin zit maar vanaf je hem eruit haalt schakelt hij uit. Ik gebruik wel niet de originele lader, maar een universele lader. Het is ook 5V, 2Ampere. Ik denk niet dat het daaraan ligt, of toch? :s Iemand raad? zou de batterij kapot zijn?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:04
Probeer het eens met de originele lader... :?

Verwijderd

Topicstarter
delict schreef op 08 mei 2004 @ 19:41:
Probeer het eens met de originele lader... :?
heb die niet!

Verwijderd

Ik heb de originele lader en die heeft 100-240V ~0,4A
50-60Hz Input

5V Output.

Vergelijk dit eens met jou oplader , als dit niet hetzelfde is dan hoop ik maar voor je dat je je mypal niet gefried hebt .

ALs dit wel goed is zou ik bij jezelf nagaan of je het met andere adapters hebt uitgeprobeerd , want als je dit met foute adapters hebt gedaan dan heb je volgens mij een probleempje als er geen garantie meer opzit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 01:56:
Ik heb de originele lader en die heeft 100-240V ~0,4A
50-60Hz Input

5V Output.

Vergelijk dit eens met jou oplader , als dit niet hetzelfde is dan hoop ik maar voor je dat je je mypal niet gefried hebt .

ALs dit wel goed is zou ik bij jezelf nagaan of je het met andere adapters hebt uitgeprobeerd , want als je dit met foute adapters hebt gedaan dan heb je volgens mij een probleempje als er geen garantie meer opzit.
het is wel hetzelfde, zoals ik zei, de ppc werkt dus als de lader erin zit. Zodra ik de lader eruit haal, valt hij uit.

Verwijderd

Garantie ? _/-\o_
Pagina: 1