Ik heb verschillende filters in Kaspersky ingesteld. Ik wil bijvoorbeeld niet dat beschadigde bestanden weergegeven worden. Hoe ik ook filter...in het rapport worden ze toch weergegeven.
Verwijderd
Ehh, over welk product/versie hebben we het?
Je bedoelt met beschadigde files corrupte files?
Volgens mij krijg je ze bij een KAV 4.x log niet weg, bij KAV 5 wel.
Maar bij KAV 5 is het meer 'alle file info' vs 'infected + bepaalde zut die niet unpacked kan worden' zo ongeveer.
Je bedoelt met beschadigde files corrupte files?
Volgens mij krijg je ze bij een KAV 4.x log niet weg, bij KAV 5 wel.
Maar bij KAV 5 is het meer 'alle file info' vs 'infected + bepaalde zut die niet unpacked kan worden' zo ongeveer.
Sorry, versie 4.5.0.94
en ik bedoel idd met beschadigde/corrupte files
Waar later overigens niks mee mis blijkt te zijn als ik ze check....
en ik bedoel idd met beschadigde/corrupte files
Waar later overigens niks mee mis blijkt te zijn als ik ze check....
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 17:13 ]
Ok, zal de manual eens goed doornemen.
Ik ben nu inmiddels de trial versie V5.0 aan het proberen, maar deze heeft 3 niveau's van beveiling en hierin kun je uberhaupt niet meer kiezen voor fouten als:
** IO fouten
** kernel fouten
** interface fouten
etc.
Deze versie lijkt veel minder uitgebreid, of kijk ik gewoon over de opties heen(welliswaar lijkt deze versie wel iets gebruiksvriendelijker)
Ik ben nu inmiddels de trial versie V5.0 aan het proberen, maar deze heeft 3 niveau's van beveiling en hierin kun je uberhaupt niet meer kiezen voor fouten als:
** IO fouten
** kernel fouten
** interface fouten
etc.
Deze versie lijkt veel minder uitgebreid, of kijk ik gewoon over de opties heen(welliswaar lijkt deze versie wel iets gebruiksvriendelijker)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 17:38 ]
Pagina: 1