hoi hellow,
ik heb de search gebruikt, maar kon er geen antwoord op vinden.
het probleem is het volgende:
mijn slaapkamer is op zolder, en ik heb een philips tv die alle zenders op stereo doet, behalve MTV. het beeldkwaliteit op alle zenders is echt perfect. zelfs op MTV.
toch wil ik stereo op mijn MTV
. ik heb al gezocht of MTV ook naar andere kanalen wordt uitgezonden. dit was helaas niet zo. fijnafstellen met de televisie instellingen heeft ook niet geholpen. een versterker ertussen zetten heeft ook niet geholpen. ik dacht..mischien ligt het aan de tv zelf. dus ik de tv naar beneden sleuren..daar kreeg ik MTV wel op goeie stereo. op de tweede verdieping werkte de stereo ook nog goed. op mijn kamer dus niet meer. verder heb ik alle stekkers op mijn kamer en beneden vervangen ( door mijn pa gedaan (elektricien) dus daar kan het niet aan liggen. de kabel ga ik niet vervangen, want alle andere zenders werken perfect dus daar kan het gewoon niet aan liggen, en de radio werkt ook perfect. kan alle zenders ontvangen op stereo. de kabel is ook doorgebelt ( doorgemeten) ik gebruik een dikke coax van 70 Ohm, en dat geeft het ook aan wanneer het wordt doorgemeten. dus geknapte draadjes in de buitenmantel lijkt het ook niet te zijn.
Echter, nu heb ik gehoord dat MTV een ander soort stereo heeft..een vollere stereo..iemand hier mee bekend? wat is daar voor nodig? iets speciaals? want het wordt dus niet goed doorgegeven naar mijn tv.
Wat MTV dus doet is... stereo, mono, stereo, mono,stereo, mono om de paar seconden...dat kraakt dus telkens...zeeer irritant. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een oplossing.
ik heb de search gebruikt, maar kon er geen antwoord op vinden.
het probleem is het volgende:
mijn slaapkamer is op zolder, en ik heb een philips tv die alle zenders op stereo doet, behalve MTV. het beeldkwaliteit op alle zenders is echt perfect. zelfs op MTV.
toch wil ik stereo op mijn MTV
Echter, nu heb ik gehoord dat MTV een ander soort stereo heeft..een vollere stereo..iemand hier mee bekend? wat is daar voor nodig? iets speciaals? want het wordt dus niet goed doorgegeven naar mijn tv.
Wat MTV dus doet is... stereo, mono, stereo, mono,stereo, mono om de paar seconden...dat kraakt dus telkens...zeeer irritant. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een oplossing.