Ik heb dus meedere bestanden waaronder een aantal groten die ik gewoon niet kan verwijderen omdat die aangeeft dat die in gebruik is, alle programma's af te sluiten heb ik al geprobeerd en ik weet zeker dat ik niks draai dat het gebruikt, toch blijft die dit aangeven en kan ik de files dus niet verwijderen. Iemand een oplossing?
Je explorer shell (explorer.exe) ook beeindigen en via de TaskManager een CMD venster openen (DOS box), via dat venster je bestanden verwijderen.
Of wellicht opstarten in de veilige modus
Of wellicht opstarten in de veilige modus
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Check: Windows Operating Systems - FAQ
Ik heb een .AVI bestand, waarom kan ik deze niet verwijderen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
avi's?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
waarom post je dit in Overige Hardware? het heeft toch niks met Hardware te maken?
als je even verder had gekeken was je waarschijnlijk bij Windows Operated Systems (WOS) uitgekomen, en daar staathet zelfs in de FAQ...
Tenminste, ik acht de kans groot dat het een avi is
als je even verder had gekeken was je waarschijnlijk bij Windows Operated Systems (WOS) uitgekomen, en daar staathet zelfs in de FAQ...
Tenminste, ik acht de kans groot dat het een avi is
edit:
mmm, spuit 11 ofzo?
hoi Merely btw
mmm, spuit 11 ofzo?
hoi Merely btw
[ Voor 7% gewijzigd door OnTracK op 08-05-2004 16:44 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()