Toon posts:

Cybis Radeon 9200 problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem....

een tijd geleden heb ik een cybis ati radeon 9200 gekocht, met
256 mb. het probleem is echter dat deze kaart niet goed werkt... :(

ik heb al bijna alle catalyst drivers geprobeerd, maar hij blijft vastlopen
wanneer ik een spel start....

heeft iemand een idee? B. V. D.

Ltrz
Wasted...

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:08

UTM

Hier kunnen we natuurlijk niet veel mee ;)
Wat heb je voor een systeem?1 Hoeveel ram, welke CPU etc. Deed je computer het nog wel met de oude kaart? Weet je wat van de temperaturen2? Heb je je geheugen al getest op fouten?3 Hoe zwaar is je voeding en wat zijn je voltlijnen?4
1 Dit kan je zien dmv van Aida32. Sisoft Sandra
2 Dit kan je zien dmv van Speedfan
3 Dit kan je zien dmv van Memtest 86
4 Dit kan je zien dmv van Motherboard Monitor 5

[ Voor 55% gewijzigd door UTM op 08-05-2004 15:59 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je hier aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Het lijkt wel alsof je daar te snel doorheen bent geklikt want er staan een aantal dingen in je huidige post die daar bepaald niet mee stroken:

- op GoT hebben we meerdere subfora. Als je een vraag hebt helpt het als je in het juiste subforum zoekt. Een Radeon 9200 is een videokaart, dus hoort deze vraag in Videoplanken & Beeldkanonnen (VB)
- als je een topic wilt openen, altijd eerst het beleid van het subforum in kwestie doorlezen. Daar staat welke gegevens we nodig hebben om iets zinnigs te kunnen zeggen. Je geeft vrijwel geen info, daar kunnen we niets mee.
- voordat je een topic opent, altijd eerst zelf op zoek gaan. We verwachten niet dat je als je gelijk op GoT aanmeldt een totale guru bent, maar wel dat je in staat bent zelf op zoek te gaan naar oplossingen, FAQs door te lezen en zowel de GoT search als Google te gebruiken om verder te komen. Als je een topic post, meld dan ook wat je allemaal zelf gedaan hebt (en als je bijv. drivers vermeldt, geef dan EXACT aan welke versie je gebruikt hebt). Meld ook ff in EXACT welke apps (games) hij vastloopt.

Kortom, deze topic staat hier helaas verkeerd, het is niet conform beleid en als je al zelf gezocht hebt, heb je het niet vermeld. Daarom gaat deze topic dicht. In ieder geval veel succes met het doornemen van de registratievoorwaarden en de relevante FAQs :)

En nog iets (dat in de registratievoorwaarden staat): wij tweakers doen elkaar constant de groeten, dus hoef je dat niet onderaan je posts te doen. Wil je wel zoiets vermelden, gebruik je sig, daar is hij voor :z

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 08-05-2004 16:50 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.