[FAQ] foutje bij D2OL gedeelte

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022
Er zit een flinke fout in de algemene DPC FAQ die misschien direct bijgewerkt moet worden.

[rml]bobbel123 in "[ TSC] hitparade van 7 mei"[/rml]
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 15:18:
bedankt voor het warme welkom mensen!, laat ik het zo zeggen ik ben bij toeval hierbij gekomen, had me oorspronkelijk voor D2OL willen registreren, maar door een fout in de sticky FAQ werd ik naar jullie TSC registratie FAQ doorgelinkt(volg je het nog). Maar ik heb toch besloten bij TSC te blijven.
Bij D2OL wordt verwezen naar de FAQ van TSC ipv die van D2OL.
Het is natuurlijk leuk dat er door de FP veel mensen bij TSC terecht zijn gekomen, maar dit was dus niet de bedoeling denk ik.

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 08 mei 2004 @ 15:40:
Er zit een flinke fout in de algemene DPC FAQ die misschien direct bijgewerkt moet worden.

[rml]bobbel123 in "[ TSC] hitparade van 7 mei"[/rml]

[...]

Bij D2OL wordt verwezen naar de FAQ van TSC ipv die van D2OL.
Het is natuurlijk leuk dat er door de FP veel mensen bij TSC terecht zijn gekomen, maar dit was dus niet de bedoeling denk ik.
Ik wist 't al, en 't is al aangepast in de dev-versie, maar [eNeRGy] had door persoonlijke omstandigheden nog geen tijd om 't aan te passen.

In principe hebben niet veel mensen die fout gemaakt denk ik. De link in het FP bericht was wel goed, en er staat in de TSC-FAQ vaak genoeg TSC :P En anders kunnen ze altijd nog wisselen, als ze geen TSC willen doen :)

Maar de meeste mensen hebben gewoon bewust de keuze voor TSC gemaakt denk ik (als je kijkt naar wat er bij UD-Grid, F@H en SoB bijgekomen is) :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 15:48:
[...]
Ik wist 't al, en 't is al aangepast in de dev-versie, maar [eNeRGy] had door persoonlijke omstandigheden nog geen tijd om 't aan te passen.

In principe hebben niet veel mensen die fout gemaakt denk ik. De link in het FP bericht was wel goed, en er staat in de TSC-FAQ vaak genoeg TSC :P En anders kunnen ze altijd nog wisselen, als ze geen TSC willen doen :)

Maar de meeste mensen hebben gewoon bewust de keuze voor TSC gemaakt denk ik (als je kijkt naar wat er bij UD-Grid, F@H en SoB bijgekomen is) :)
haha, het heeft ervoor gezorgd dat ik nu bij TSC zit, en het is me in die FAQ eigenlijk niet opgevallen(zal wel aan mijn nieuwe scherm liggen;)). Maar inderdaad goed dat het verandert word, is toch wel belangrijk.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is aangepast in de dev-FAQ die dit weekend nog online komt :)

Bedankt voor het melden trouwens, dit mede namens Pim. (die trager was dan mijn slotje >:) )

[ Voor 43% gewijzigd door DSmarty op 08-05-2004 16:10 ]

Dit topic is gesloten.