Toon posts:

Hoe stel je dingen als pixel clock en sync polarity in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe monitor gekocht, een Samsung Syncmaster 957MB. Mn oude Hansol deed het helemaal niet meer.

Nu wil ik die samsung dus instellen, ik wil precies het hele scherm gebruiken. In de handleiding staat dat als je een bepaald signaal stuurt dat je scherm dan automatisch zichzelf instelt.

maar hoe kan ik dit instellen op mijn videokaart? kon t niet vinden, ik heb een Ti200.

2e vraag: ik wil ook games gaan spelen en dat zal in een lagere resolutie gebeuren. Hoe stel je dat dan goed in, dat ik niet de hele tijd aan mn monitor hoef te kutten?

3e vraag: die Hansol was een goede monitor, maar hield er gewoon helemaal mee op. gaf geen enkele reactie meer. wie kent iemand die zoiets zou kunnen fixen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 21:45 ]

Verwijderd

1. instellen in het menu van je monitor
2. instellen in het spel dat je gaat spelen
3. naar een computerboer gaan en vragen of ze het kunnen fixxen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Volgens mij zijn pixel clock en sync polarity niet iets wat je als gebruiker zelf in moet stellen, ik zou er in ieder geval gewoon afblijven :)
2e vraag: ik wil ook games gaan spelen en dat zal in een lagere resolutie gebeuren. Hoe stel je dat dan goed in, dat ik niet de hele tijd aan mn monitor hoef te kutten?
Eén keertje instellen (bij alle resoluties/refreshrates) zou genoeg moeten zijn.
3e vraag: die Hansol was een goede monitor, maar hield er gewoon helemaal mee op. gaf geen enkele reactie meer. wie kent iemand die zoiets zou kunnen fixen?
De fabrikant van de monitor? :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
in het menu van de monitor staat het niet, in de handleiding staat ook dat je dat bij je videokaart meot instellen.

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
Ok en wat voor kaart heb je ?

-

Verwijderd

Topicstarter
een hercules geforce ti200

• s2sw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 17:45
Heb je PowerStrip al geprobeerd?