[UT2K4] Play Disk Image maken

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 14:35
Mijn broertje heeft voor zijn verjaardag UT2K4 gerkegen, top spel maar ik wil het ook spelen. Nu hebben we beide sowieso een play disc nodig om te spelen, maar het is zijn spel.

Nu vroeg ik me af of ik een image van de play disc kon maken net zoals bij Battlefield 1942.

Dit heeft dus niks met illegale praktijken te maken, dus ik hoop dat hierop ook geen slotje komt maar een zinnige oplossing.

ik heb de benodigde tools ervoor.

voor mail zie profiel.

If it aint broke, fix it till it is!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

ThaHandy

Discovery Channel

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Als je hetzelfde spel op meerdere pc's wilt installeren, dan vrees ik dat je hier niet geholpen gaat worden.
Venxir schreef op 08 mei 2004 @ 15:08:
Dit heeft dus niks met illegale praktijken te maken, dus ik hoop dat hierop ook geen slotje komt maar een zinnige oplossing.
( --> Ik geloof dat dit wel met illegale praktijken te maken heeft.)

(Ik gebruik steeds een "no-cd"-patch voor m'n spellen.)

LET OP: Ik ben één van die vreemde uitzonderingen die AL ZIJN SPELLEN IN DE WINKEL KOOPT!

Maar ik ben het gewoon beu om steeds voor UT2004, Halo, Far Cry, Breed, enz. ... de cd te moeten omwisselen.

[ Voor 6% gewijzigd door Neobahamuth op 08-05-2004 15:36 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Toch een slotje, omdat je eigenlijk al de oplossing gehad hebt: Een no-cd crack.

Verder gaan / kunnen we je hier niet verder mee helpen, hoe 'geldig' je reden ook kan zijn. Zelfs het kopieeren van alleen de play disc voor je broertje is illegaal.

Dit topic is gesloten.