AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Probeer hier eens wat te prutsen :
Regedit : Deze Computer\HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse
Je moet de Mouse Sensitivity Hoger zetten, 20 is maximaal op de slider in de muis setup, Probeer hem maar eens op 30 te zetten ofzo
Suc6
Regedit : Deze Computer\HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse
Je moet de Mouse Sensitivity Hoger zetten, 20 is maximaal op de slider in de muis setup, Probeer hem maar eens op 30 te zetten ofzo
Suc6
[ Voor 40% gewijzigd door Xtremer op 08-05-2004 15:14 ]
Jammer, na een reboot/logoff wordt 30 weer gereset naar de midden van de slider (10).
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
En zet hem eens in je muis configruatie helemaal open (maximaal)
En dan in het register nogeens op 20.
Want als je zeg dat je muis op maximaal staat hoor ie in het register op 20 te staan.
Probeer dat maar eens, Anders maak je een reg filtje aan, DIe elke keer bij het opstarten het er opnieuw inschrijft, Dat kan ik eventueel wel maken voor je, Maar probeer dat maar eens eerst
En dan in het register nogeens op 20.
Want als je zeg dat je muis op maximaal staat hoor ie in het register op 20 te staan.
Probeer dat maar eens, Anders maak je een reg filtje aan, DIe elke keer bij het opstarten het er opnieuw inschrijft, Dat kan ik eventueel wel maken voor je, Maar probeer dat maar eens eerst
Ik heb em maximaal (20) en in het register is ie dan 20 idd. Dan nog eens op 20 zetten? Wat zou dat voor zin hebben ...
Een of ander OEM Logitech optical geval (eenvoudig model)
Zal vast wel software voor zijn, maar ik draai liever geen extra Mouseware etc.
Zal vast wel software voor zijn, maar ik draai liever geen extra Mouseware etc.
dan doe je toch iets vanlimoentje schreef op 08 mei 2004 @ 15:45:
Jammer, na een reboot/logoff wordt 30 weer gereset naar de midden van de slider (10).
regedit mouse.reg /s
in je startup .. zet je hem weer terug ..
in je mouse.reg importeerje dan natuurlijk de goede sleutel+waarde
Ik begrijp wel dat je liever geen Mouseware installeert, maar toch kun je daarmee je muis veeel gevoeliger instellen hoor. Als je het echt niet wilt moet je maar doen wat fish zegt...Zal vast wel software voor zijn, maar ik draai liever geen extra Mouseware etc.
Zou op zich handig zijn maar als ik handmatig de waarde naar 30 verander, lijkt er eigenlijk niks sneller te worden ... dus ben bang dat dat ook niet gebeurd als ik het zo laat opstarten.fish schreef op 08 mei 2004 @ 17:02:
[...]
dan doe je toch iets van
regedit mouse.reg /s
in je startup .. zet je hem weer terug ..
in je mouse.reg importeerje dan natuurlijk de goede sleutel+waarde
ik mis het woord acceleratie een beetje heb je die al wat hoger gezet of (wil je dat ) niet ?
Pagina: 1