Ik wil artikelen uit een database halen en deze vervolgens naar mij mailen. Alles zit wel goed in elkaar geloof ik, maar probleem is dat ik de php code niet in het mailscript kan gebruiken en deze dus ook niet naar mij worden gemaild.
Dit is het gedeelte waar een lijst van artikelen wordt gemaakt:
$message = $result = mysql_query("SELECT * FROM cart WHERE klantid='" . $_SERVER["REMOTE_ADDR"] . "' AND id!='" . 0 . "'", $db_connect);
while (list($klantid, $id, $productnaam, $productomschrijving, $prijs, $aantal) =
mysql_fetch_row($result)){
echo ("$id, $productnaam, $productomschrijving, $prijs, $aantal \n");
}
Vervolgens gebruik ik deze in het mailscript:
@mail("mailadres", "bestelling", "Bedankt voor uw bestelling. U heeft de volgende producten besteld:
$message<br>
<br>
De producten worden naar het volgende adres verstuurd:
"$_POST["naam"]"
"$_POST["adres"]"
"$_POST["postcode"]"
")
Echter dit werkt niet. Ik krijg ook nog een parse error op regel 47 ("$_POST["naam"]"). Kan iemand mij helpen?
Thx
Dit is het gedeelte waar een lijst van artikelen wordt gemaakt:
$message = $result = mysql_query("SELECT * FROM cart WHERE klantid='" . $_SERVER["REMOTE_ADDR"] . "' AND id!='" . 0 . "'", $db_connect);
while (list($klantid, $id, $productnaam, $productomschrijving, $prijs, $aantal) =
mysql_fetch_row($result)){
echo ("$id, $productnaam, $productomschrijving, $prijs, $aantal \n");
}
Vervolgens gebruik ik deze in het mailscript:
@mail("mailadres", "bestelling", "Bedankt voor uw bestelling. U heeft de volgende producten besteld:
$message<br>
<br>
De producten worden naar het volgende adres verstuurd:
"$_POST["naam"]"
"$_POST["adres"]"
"$_POST["postcode"]"
")
Echter dit werkt niet. Ik krijg ook nog een parse error op regel 47 ("$_POST["naam"]"). Kan iemand mij helpen?
Thx
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 13:39 ]