Aangezien mijn windows xp installatie flink vernaggeld is, wil ik een poging wagen op winxp in een andere map te installeren, zodat ik al mn data nog enigzins gemakkelijk over kan pompen naar het een of ander.
Ik kan mn oude winxp nog wel opstarten, alleen krijg ik een shitload aan foutmeldingen, en processen die blijven hangen. MAAR, hij start iig op!
Ik ben in bezit van 2 s-ata schijven van 60gb, en een epox 4pca3+ met een high point hpt374 raid controller. De schijven staan in raid-0.
Als ik mijn winxp cd erin doe, setup opstart, op f6 druk, drivers laad (en niet op de s gedrukt maar op de e), en verder wil met de installatie krijg ik de volgende melding:
Hoe kan het dat ik een draaiende xp installatie heb op schijven die niet door de setup herkend worden? Ik heb het kennelijk wel eerder voor elkaar gekregen, maar hoe? Geen idee meer! Naar mijn weten heb ik niets bijzonders gedaan toendertijd....
Iemand enig idee?
Ik kan mn oude winxp nog wel opstarten, alleen krijg ik een shitload aan foutmeldingen, en processen die blijven hangen. MAAR, hij start iig op!
Ik ben in bezit van 2 s-ata schijven van 60gb, en een epox 4pca3+ met een high point hpt374 raid controller. De schijven staan in raid-0.
Als ik mijn winxp cd erin doe, setup opstart, op f6 druk, drivers laad (en niet op de s gedrukt maar op de e), en verder wil met de installatie krijg ik de volgende melding:
Ik heb echt geen flauw benul waarom ik deze error krijg. Ik dacht eerst nog dat het een brakka driver diskette was. En dus heb ik maar nieuwe drivers gedownload en een nieuwe diskette gemaakt. Resultaat -> zelfde melding.Setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden.
Zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschakeld, op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten en dat de hardwareconfiguratie voor de schijven correct is. U dient hiervoor mogelijk een door een fabrikant geleverd diagnostisch programma of installatieprogramma uit te voeren.
Setup kan niet doorgaan. Druk op F3 om Setup af te sluiten.
Hoe kan het dat ik een draaiende xp installatie heb op schijven die niet door de setup herkend worden? Ik heb het kennelijk wel eerder voor elkaar gekregen, maar hoe? Geen idee meer! Naar mijn weten heb ik niets bijzonders gedaan toendertijd....
Iemand enig idee?