Toon posts:

JVC XV-N212, MPEG-4 Simple Layer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Het betreft deze DVD-speler. Deze hebben wij gisteren aangeschaft. Nu ben ik natuurlijk van plan wat (S)VCD'tjes te branden... >:) Bij de specificaties van deze DVD-speler staat ook dat hij MPEG-4 Simple Layer ondersteunt. Kunnen jullie mij vertellen wat dat is? Hoe brand ik deze dingen op cd? MPEG-4 deed mij in eerste instantie denken aan XVID, aangezien dat ook MPEG-4 is. Ik wil graag meer informatie van jullie kant, zodat ik misschien hiervan gebruik kan maken. Als het net zoiets als XVID is gebruik ik dat natuurlijk, hoge kwaliteit met een hoge compressie.

De search leverde niets op...

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:10

voodooless

Sound is no voodoo!

Voor zover ik weet betekend dit dat er ondersteuning is voor divx, xvid en alle andere mpeg4 varrianten. Ik zou zeggen, gooi een file op een RW en test het uit..

Er staat BTW, simple profile, dat is wel heel wat anders... dan zul je op google ook weer meer dan genoeg vinden ;)

Edit: Zie BTW ook de spec PDF, daar staat dat ie idd ook DivX af kan spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door voodooless op 08-05-2004 13:19 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:28
Hmm volgens de specs kan alleen de JVC XV-N315 of de JVC XV-N316 divx formaten afspelen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Omg, hoe kom ik dan bij Simple Layer??? :?

Hm, dan Google ik ff en kijk ik nog ff op de JVC site.. :)

Verdere tips uiteraard nog welkom..! :)

Verwijderd

Topicstarter
http://www.afterdawn.com/glossary/terms/simple_profile.cfm

Hier staat een stukje over Simple Profile, ben ik nu even aan het lezen.. :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sorry voor de kick maar ik wil toch graag weten wat die DVD speler nu ondersteund aangezien ik er ook 2 heb (don't ask).

Uddel, heb je er al een divxje op geprobeerd? Wat heb je nog uitgevonden over deze speler?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb eigenlijk geen DivX geprobeerd. Heb het maar laten hangen, ik doe XviD ed nu via TV-Out op de TV en ik gebruik vooral VCDs, SVCDs, SKVCDs en KVCDs. :)

Er zit btw een fout in je ondertitel.. De laatste moet 1597 zijn.. (8> :*) :X

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 14:03 ]

Pagina: 1