Toon posts:

Muizen: Explorer of Mouseman

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen, wat vinden jullie de strakste muizen voor gaming en surfing (kortom alles)op dit moment.... ik datcht aan de Micro$oft INTeL-lymouse Explorer...
Ook al is het een klotebedrijf... het rode lampje blijft cool...

Verwijderd

ik heb zelf ook die MS muis en ik kan warm aanbevelen!!

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik gebruik al jaren de Easy Cat Touchpad van Cirque.
Wil nooit meer een muis op mijn buro hebben, die dingen vreten alles op wat er maar ligt.
Het gevolg is altijd een vervuilde muis die niet meer werkt.
Het geheel schoonmaken is ook al een hels karwei omdat je bijna altijd wel iets meer aanraakt dan de bedoeling is.
Met een touchpad is dat voorgoed verleden tijd.
Je hebt minder ruimte nodig op je buro en het werkt perfect.
In het begin is het wel eventjes wennen maar na enkele weken wil je ook niets anders meer.
Het enige nadeel is: in nederland is het bijna nergens te verkrijgen.
Maar dat is voor een doorgewinderde internetter geen enkel probleem.
In america zijn er genoeg leveranciers die je dolgraag eentje of meer willen verkopen. :7

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

..ik gebruik er twee.. Logitech Gaming mouse (usb) voor gamen.. MS intelli exploder (usb)voor de rest... voor hun doel allebei perfect

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
Explorer errug zwaar... neem intellimouse intellieye. stukken beter. Heb explorer gelijk geruild.
En Piet, deze muizen zijn ZONDER balletje.

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Tja, dit is net zo'n vraag als AMD vs Intel, Asus vs Abit, WD vs Maxtor. Ik heb zelf de Mouseman + cordless en daar is prima mee te gamen. Hij ligt stevig in de hand en beweegt makkelijk.

• FatalError
  • Laatst online: 30-08 09:27
Piet: ik geloof dat de importeur van die touch-pads bij mij in het dorp zit. Als je wil kan je daar zo'n ding ook kopen (is nog goedkoper dan in de winkel ook).

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
ik zou voor de ms intellimouse explorer gaan......als je eenmaal een muis met zon lief rood oogje hebt wil je nooit meer terug naar zon saaie bal....

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
ik zou voor de ms intellimouse explorer gaan......als je eenmaal een muis met zon lief rood oogje hebt wil je nooit meer terug naar zon saaie bal....

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Ik heb ook gewoon de microsoft muis. Op een gladde muismat glijdt dat ding bijna vanzelf.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:40
Nou, ik heb op de beurs laatst in Eindhoven een Logitech Mouseman Wheel Cordless gekocht, en ik kan maar 1 ding zeggen.
HIJ SCHOPT KONT !!!... :)
Het is echt een fijne muis, ook voor het gamen, en het heeft niet zo'n irritant klotedraadje eraan zitten. Ik heb ook de Explorer Intelli Eye geprobeerd, maar die vond ik, zeker met Q3 en UT, veel minder fijn werken. Daar komt nog eens bij dat de Logitech veeeeel fijner in de hand ligt, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend...

Verwijderd

Ik heb me laatst maar eens zo'n Intelli-eye muis gekocht en sindsdien staat mijn Logitech ergens in een donker hoekje bij m'n 2e systeempje . Zonder balletje (lees stofzuiger) is toch ff relaxter dan zonder staart .
Pagina: 1