Toon posts:

[matracom 6501] handleiding overgenomen centrale

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, wij hebben een filliaal van de rabobank overgenomen en daarin hangt een Matracom 6501 centrale. Dit ding is enorm uitgebreid en ondersteund onder andere tcp/ip voor configuratie. Nu is de fabrikant van deze centrale (tot 12.000 toestellen) verdwenen. We moeten er binnen een aantal weken wel mee overweg kunnen en de boel in kunnen stellen. En dat zonder enige vorm van documentatie.

Aangezien het een bekend type centrale is, hoop ik dat iemand iets van documentatie heeft of een manier om hier aan te komen. please... :)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 10:52
ik zal kijken of ik iets voro je kan vinden op de zaak maandag..
Beloof niets maar wie weet..

maar als ik je een advies mag geven, weg slopen dat ding. Ik kan wel siemens/philips/alcatel regelen. Oosteuropese import troep centrales zoals wat je nu hebt wordt alleen maar ellende :+

Verwijderd

Topicstarter
regelen? klinkt leuk :)

Het is een aardig centraletje die de rabobank vooral gebruikt. Wij hebben een kantoor van hun gekocht en daar zit deze in.

http://www.baltic.nl/balt...66f9004b8c23?OpenDocument

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
thefox154 schreef op 08 mei 2004 @ 12:56:
ik zal kijken of ik iets voro je kan vinden op de zaak maandag..
Beloof niets maar wie weet..

maar als ik je een advies mag geven, weg slopen dat ding. Ik kan wel siemens/philips/alcatel regelen. Oosteuropese import troep centrales zoals wat je nu hebt wordt alleen maar ellende :+
Is een Nortel centrale, geen oosteuropese zooi.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op 09 mei 2004 @ 12:00:
[...]

Is een Nortel centrale, geen oosteuropese zooi.
ok, heb je nog meer informatie?

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:19:
[...]

ok, heb je nog meer informatie?
Ik heb hier ook nog zo'n centrale staan maar ik mis de handleiding.
Ik zal morgen even die lui bellen die mij de handleiding beloofd hebben.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
en? wat gevonden?

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
Matra/Nortel is Frans. Google eens op Matra en/of Nortel

[ Voor 5% gewijzigd door pkouwer op 10-05-2004 18:19 ]

• Uberprutser
Die nicht welke het zou regelen is op vakantie...
Zodra de "vakantienicht" terug is hoor ik het; dat is volgende week :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat zou zooooo tof zijn :)

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 09:09:
ok, dat zou zooooo tof zijn :)
Ik hou je zeker op de hoogte :)
* Uberprutser belt ook nog even met oude werk voor handleiding; misschien hebben ze die nog wel...

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op 10 mei 2004 @ 21:04:
[...]

Die nicht welke het zou regelen is op vakantie...
Zodra de "vakantienicht" terug is hoor ik het; dat is volgende week :)
en? wat gevonden? :)

• Uberprutser
Kut, ik ben jou een beetje vergeten.
* Uberprutser maakt stickie aan op desktop PowerBook zodat ik het niet meer vergeet :)

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Mensen, ik weet dat dit topic al een paar jaartjes oud is, maar ik zit nu dus met exact het zelfde probleem als de TS toen.

Ik zit sinds deze week in de binnendienst, en mijn baas heeft me gevraagd even wat achterstallig (6 Jaar) onderhoud uit te voeren op de MATRACOM 6501. Dat houd dus in, het wijzigen van een aantal nummertjes en naampjes, maar ook het een ander met doorschakelingen en zo.

Het wijzigen van die nummers gaat wel lukken, namen ook. Ik kan er op inbellen, inloggen en dingetjes wijzigen.
Maar die dingen als doorschakelingen en zo worden errug lastig. Dus hierbij nogmaals de vraag, heeft er iemand toevallig een handleiding van zo'n gebakje?? Of is er iemand die me een handje zou kunnen helpen? Thanx alvast!

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Pagina: 1