Toon posts:

ADSL wireless sweex modem/router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een laptop met een e-tech wireless ethernet card. Ik wil met mijn laptop via mijn "wireless sweex ADSL modem/router cc400010 annex-a" verbinding wil maken met internet, via de analoge kpn-lijn. Ik ben dus op zoek naar een goede ADSL provider die deze ADSL modem/router ondersteund. Is er iemand die ZEKER weet welke ADSL provider deze sweex modem/router ondersteunt? Tiscali in ieder geval niet. Is er iemand die deze modem al wireless aan het draaien heeft met ADSL?

Mijn dank is groot voor degenen die mij informatie kunnen verschaffen

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Op het bbned netwerk functioneerd hij prima bij mijn weten. Alleen welke ISP er ook support voor levert is de vraag. Kwa instellingen kun je die natuurlijk altijd ontvangen of lezen op hun website.

Maar echt support op de functionaliteiten van dit product en een wireless lan zal je toch echt bij de support desk van sweex zijn.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 14:07
Hier kan je zien dat deze ADSL router in principe gewoon zou moeten werken met een ADSL aansluiting over een analoge lijn.

Ik neem aan dat je dan MxStream aan zou moeten kunnen vragen met een provider naar jouw keuze.
edit:
Support geven de providers meestal alleen als je de router ook daadwerkelijk bij hun koopt. Maar Zonnet doet dit bijvoorbeeld ook niet eens; je koopt bij hun een router en krijgt geen support. 8)7

Op support zou ik dus niet rekenen als ik jou was. Je kan er met google verder denk ik wel achter komen op welke netwerken deze router werkt.

[ Voor 43% gewijzigd door -Mous- op 08-05-2004 12:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor de info... Maar dat heb ik meerdere malen tevergeefs geprobeerd.
Zij kunnen mij geen enkele garantie bieden. Dus als iemand een goede ISP weet... graag..

Met google heb ik al uren gezocht naar een goede isp.. Als ik direct kpn aanschaf dan moet toch in principe het probleem verholpen zijn omdat ik dan zonder omweg direct de analoge lijn op kan? Of zie ik dat verkeerd...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 12:07 ]