outlook2003 contacten bellen: 0 teveel

Pagina: 1
Acties:

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
Ik heb sinds kort de mogelijkheid om via de Free BlueTooth Dialer contacten die ik synchroniseer met mijn Ipaq 3870 via bluetooth te bellen met mijn T610.

Nu zit ik met het vervelende probleem dat er een 0 teveel wordt gedraaid en het nummer dus onbekend is (zie ook: http://www.winmagazine.nl/discussion.asp?id=1600 )

De oplossing die hier aangedragen wordt is maar een plakbandmethode en zou voor mij niet werken omdat de contacten ook allemaal over meerdere nummers beschikken.

Is hier iemand bekend met het probleem, en is hier misschien een oplossing voor?

Innovation beyond Imagination

• Serbia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05-2025

Serbia

Ik blaf niet, bijt alleen!

Nummer niet invoeren als ++31 (010) abcdefg maar
++31 10 abcdefg

• web-hawk

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
ja, ok...dat is op zich wel een oplossing, maar het gaat om vrij veel contacten (1000+), dus om die allemaal te gaan veranderen is nogal een karweitje...en het is natuurlijk niet de officiële manier van telefoonnummers invoeren

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:08

ralpje

Deugpopje

web-hawk schreef op 08 mei 2004 @ 19:47:
ja, ok...dat is op zich wel een oplossing, maar het gaat om vrij veel contacten (1000+), dus om die allemaal te gaan veranderen is nogal een karweitje...en het is natuurlijk niet de officiële manier van telefoonnummers invoeren
Juist wel. Op het moment dat je +31 als landcode invoert, vervalt de eerste nul van het netnummer.
Als je vanuit het buitenland naar Amsterdam belt (bijvoorbeeld) bel je ook naar 0031 20 abbonneenummer.
Als je naar de nummerherkenning op je gsm kijkt, zie je dan binnenkomende nummers ook worden weergegeven als (+31)612345678. Dus zonder de eerste nul.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• web-hawk

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
hmm....het vervelende is alleen dat de telefoonnummers door de contacten zelf ingevuld worden....moet ik maar even iets fixen waardoor alle ingevoerde nummers de eerste 0 wordt verwijderd :(

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

in sommige foons zit zo'n optie om juist alle gewoon ingevoerde nummers om te zetten in het internationale formaat, dus ipv 020.1234567 -> +31.20.1234567

Misschien dat dat iets is?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Pagina: 1