Toon posts:

Geforce FX Go5600 win98 drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een link waar ik de windows 98 drivers kan vinden van een Geforce FX Go5600 ( Mobile ) voor een Sony Laptop?

ik heb me al rot gezocht, maar ben ze nog nergens tegen gekomen.

bijvoorbaat dank.

Verwijderd

heel flauw, maar wel waar:

www.nvidia.com

http://www.nvidia.com/object/win9x_56.64

(nvidia gebruikt unified drivers.. 1 driver voor alle kaarten. Je kunt dus gewoon de Geforce drivers voor win98 downen..)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 02:28 ]

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 02:13:
Heeft iemand een link waar ik de windows 98 drivers kan vinden van een Geforce FX Go5600 ( Mobile ) voor een Sony Laptop?

ik heb me al rot gezocht, maar ben ze nog nergens tegen gekomen.

bijvoorbaat dank.
Als ik het vragen mag: waarom zo'n instabiel OS gebruiken terwijl je waarschijnlijk gewoon windows XP bij je laptop kreeg?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 02:27:
heel flauw, maar wel waar:

www.nvidia.com

http://www.nvidia.com/object/win9x_56.64

(nvidia gebruikt unified drivers.. 1 driver voor alle kaarten. Je kunt dus gewoon de Geforce drivers voor win98 downen..)
Ja, maar deze werken niet i.c.m Geforce FX Go5600 ( mobile versie ).

ik heb inmiddels zelf bovenstaande drivers van Nvidia de .inf bestandje aangepast dat hij toch de kaart herkend.

Dirk J : ik had ze nodig voor een Dual Boot XP/Win98.

Verwijderd

Hoe installeer jij ze dan? Je krijgt een .exe, die moet je gewoon runnen. Niet zelf in het configuratiescherm gaan klooien, dan MOETEN ze het doen.

Doen ze het dan nog niet.. dan was dit idd de enige oplossing :P. NVidia maakt nu eenmaal geen andere drivers. Je had 't bij Sony misschien nog kunnen proberen, maar die bieden waarsch. gewoon de nvidia drivers aan.

Anyways, problem solved :)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dirk J schreef op 08 mei 2004 @ 03:17:
[...]

Als ik het vragen mag: waarom zo'n instabiel OS gebruiken terwijl je waarschijnlijk gewoon windows XP bij je laptop kreeg?
Programma's die misschien niet goed werken onder XP :z
Pagina: 1