Toon posts:

[98] Bij het afsluiten van windows start hij direct weer op*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met het afsluiten van mijn pc (windows 98, sluit normaal zelf af(dus ik hoef geen schakelaar om te zetten))
zodra ik de pc nu afsluit start hij direct weer op:(

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:31
Wanneer kwam dat probleem? Nog iets installed de laatste tijd? Virus? Wormen? Trojans ? Laat even wat meer weten wat je gedaan hebt voordat je het probleem kreeg. :)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Probeers een met je ACPI setting in bios te gaan klooien/terug zetten naar default :) Ik denk dat het daar mee te maken heeft :)

Raku

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

voorvanalles,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar een nieuw topic aan moet voldoen je hebt deze onder andere gelezen toen je je registreerde (je weet wel, die Registratievoorwaarden en faq) - ik ga de drie belangrijkste regels nog even noemen:
  • Voordat je een topic opent - zoek eventjes rond, en probeer zelf het een en ander. Wat je probeert, en waar je op zoekt (bijvoorbeeld in de FAQ, op Google of op GoT) - neem dat op in je topicstart. Daarmee voorkom je dat wij allerlei dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeert hebt :)
  • Als je er niet uitkomt met google en dergelijke, zorg er dan voor dat je topic titel je probleem goed omschrijft. Dat doet ie bij jou ook :)
  • Geef in je topicstart zo veel mogelijk relevante informtaie - wat voor PC heb je, sinds wanneer doet het probleem zich voor, en meer van dit soort vragen
Pas je topic start nog eventjes aan als je wilt :)

Verwijderd

.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:26 ]

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
kijk in registry of de volgende sleutel waarde 0 heeft en niet 1:[HKLM\System\CurrentControlSet\control\Shutdown\FastReboot]

[rml][ Windows98] Afsluiten = opnieuw opstarten ?[/rml] :P

waarschijnlijk veroorzaakt door een tweak programma dat beloofde dat je kompjoeter sneller zou heropstarten 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door ajouin op 10-05-2004 21:19 ]

Pagina: 1