Toon posts:

Nec 1300a leest geschreven dvd niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik schrijf met mijn nec1300a (firmware 1.09) op vnl traxdata, emtec, sentinel.
Als ik bv grotere bestanden schrijf, pakweg 700+ Mb, heb ik problemen met het lezen hiervan naderhand, op dezelfde nec1300a. Blijkbaar hebben andere mensen deze problemen niet, met mijn geschreven dvd's. DVD-video speelt mijn stand-alone zonder problemen af, maar lezen van grotere bestanden levert op mijn pc met de nec problemen op... 8)7

Iemand een idee ?

Bedankt.

Ish

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 00:43:
Hoi,

Ik schrijf met mijn nec1300a (firmware 1.09) op vnl traxdata, emtec, sentinel.
Als ik bv grotere bestanden schrijf, pakweg 700+ Mb, heb ik problemen met het lezen hiervan naderhand, op dezelfde nec1300a. Blijkbaar hebben andere mensen deze problemen niet, met mijn geschreven dvd's. DVD-video speelt mijn stand-alone zonder problemen af, maar lezen van grotere bestanden levert op mijn pc met de nec problemen op... 8)7

Iemand een idee ?

Bedankt.

Ish
Koop eens GOEDE DVD-R's! Traxdata, Emtec zijn zowieso troep. Heb zelf geen ervaring met Sentinel.

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Hermanvh schreef op 08 mei 2004 @ 11:13:
[...]

het is vnl een kwestie van goed combineren.
Er zijn mensen die zweren bij Traxdata etc icm een NEC2500. Ik probeer maar eens een Intenso...die staat op de media supported list van de nec1300A.

[last minute ontdekking]
hm blijkbaar gaat het met de traxdata dvd -rw toch goed, misschien een +rw probleempje...we gaan gewoon door met testen |:(
[/last minute ontdekking]

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:44 ]