'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Op zich... als je de componenten bekijkt, toch vaak echt niet de slechtste merken die ze erin proppen... je ziet er toch merken in die veel gekocht worden....
Ik heb alleen wel begrepen dat de mobo's soms wel irri zijn... niet kunnen overklokken, of ontbreken van de gegevens om goed te kunnen OC'en...... dat is natuurlijk wel een vet nadeel voor iemand die graag tweaked
Ik heb alleen wel begrepen dat de mobo's soms wel irri zijn... niet kunnen overklokken, of ontbreken van de gegevens om goed te kunnen OC'en...... dat is natuurlijk wel een vet nadeel voor iemand die graag tweaked
Je moet hier even zoeken, er is al een topic over geweest... %aldi%
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Ik heb dan zelf de aldi PC van Mei (d8 ik), Ik ben er erg tevreden over, alleen dat Mobo ja, dat is een beetje brak (Maar ik ben toch géén oc'er)
Als ik een nieuw mobo aanschaf voor erin, ben ik automatisch verplicht een nieuwe kast te kopen, maar ja, dat moet ik toch komend jaar maar gaan doen denk ik.
Als ik een nieuw mobo aanschaf voor erin, ben ik automatisch verplicht een nieuwe kast te kopen, maar ja, dat moet ik toch komend jaar maar gaan doen denk ik.
20*350ZO45°
Verwijderd
ik denk dat als je gewoon zo'n pc koopt +nieuw mobo en kast dat je dan alsnog erg voordelig uitbent, alleen ik vraag me af hoe het met garantie zit, ik zie mezelf al aankomen met een kapotte hdd bij zo'n kassiere..8-)