Behuizing/case kopen bij Mycom... wtf?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Hoi mensen,

ik heb laatst een upgrade van componenten in mijn PC gemaakt, en nu blijkt dus dat mijn behuizing veels te klein is voor al dat spul erin. Het past echt maar net.

Ik ga een nieuwe behuizing kopen bij Mycom, dus ik kijk op de website: http://silverapp1.mycom.n...=CAS&productGroupCode=CAS

Wat ik niet snap is dat er bij elke behuizing een aantal specificicaties staan: Merl, Type, Kleur, Prijs... en nu komt het; USB, Firewire, Voeding en Audio. Sommige hebben 350 Watt, wel USB of juist weer niet... en ik snap het even niet meer.
Is het nu zo dat je bij deze behuizingen een voeding of USB aansluiting erbij krijgt? Of is daar juist ruimte voor?
Als ik componenten erbij krijg.... wat heb ik dan aan een Audio component bij m'n behuizing? Als ze bedoelen dat er ruimte voor is... wat heb ik aan een behuizing waar geen voeding in kan?

Sorry, maar ik slaag er niet in om de juiste conclusie te trekken wat betreft de aard van de specificaties. Ik zou het in de winkel kunnen vragen, maar ik wil er nu even rustig over nadenken welke behuizing voor mij het beste zou zijn.

Verwijderd

Wat ze bedoelen is waarschijnlijk wat er op de voorkant zit. En idd, het is gebruikelijk om bij een behuizing een voeding mee te leveren.

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 19:59

Paulus0013

pom pom

als er voeding staat betekend het dat er al een voeding bij zit.
in iedere case past een voeding (doh) anders zou je systeem niet werken he.

audio, fire wire en usb zijn vaak extra connectors aan de kast, die je kunt doorlussen naar je moederbord, zodat je ook aansluitingen elders op je kast hebt.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Voeding is al of niet ingebouwd.
Met USB Firewire en audio bedoelt men aansluitingen in het front.

Toch niet zo heel erg moeilijk hoor.

ARME AOW’er

Verwijderd

De betere voedingen zitten er meestal neit standaard in die kasten. Dus als je een zwaar systeem hebt of wil overklokken kan je beter een andere voeding erbij kopen of een kast kopen zonder voeding :)

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Moeilijkheidsgraad is geen factor, het is een kwestie van weten.

En ik weet het nu, dank jullie.

Verwijderd

inderdaad, als er staat "geen voeding" dan zitg er nog geen voeding in, bij alle kasten waar een wattage aangegeven staat is WEL een voeding meegeleverd en wat betreft USB en audio, dat gaat om aansluitingen in het frontpaneel van de kast.

Ik zou trouwens niet bij MYCOM je kast halen, die gasten zijn vrij duur, kijk anders eens via de pricewatch.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wel erg basic dit hoor :)

Je had beter ff wat kunnen rondzoeken of desnoods bij MyCom binnen wandelen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.