Ik maak via een router verbinding met mijn lap-top. Werkt in principe o.k. Maar bij grote hoeveelheden (na een MB of 50, soms eerder soms later) stopt ie ermee en moet zelfs opnieuw opstarten. Ook de upload of downloadsnelheid wisselt nogal. Ik heb altijd begrepen dat een netwerk het wel doet of niet, maar halverwege stopppen....
Welkom op GoT,
lees eerst een de FAQ Network Troubleshooting door voordat je een post maakt. Aan je post heeft niemand wat. Een bestandsoverdracht gaat via een protocol en een service, lijkt me wel handig dus dat je verteld welke jij gebruikt! Verder heb je foutmeldingen? Wat kon je vinden op google? Wat heb je zelf al geprobeerd? Hoe is je IP of DHCP release status? Waarover gaat je bestandsoverdarcht uberhaupt?(switch, ethernet kaart etc) Heb je het ook met andere bestanden? etc etc etc.
-succes
(edit aub je eerst post)
lees eerst een de FAQ Network Troubleshooting door voordat je een post maakt. Aan je post heeft niemand wat. Een bestandsoverdracht gaat via een protocol en een service, lijkt me wel handig dus dat je verteld welke jij gebruikt! Verder heb je foutmeldingen? Wat kon je vinden op google? Wat heb je zelf al geprobeerd? Hoe is je IP of DHCP release status? Waarover gaat je bestandsoverdarcht uberhaupt?(switch, ethernet kaart etc) Heb je het ook met andere bestanden? etc etc etc.
-succes
(edit aub je eerst post)
Hartelijk dank voor je reactie. Ik vraag er wel iemand bij die voor mij kan kijken. Ik heb een ander beroep. Ik zou niet weten hoe ik bijvoorbeeld moet pingen en waar ik kan vinden welk protocol wordt gebruikt... laat staan hoe mijn DHCP release status is.SSH schreef op 08 mei 2004 @ 02:06:
Welkom op GoT,
-succes
(edit aub je eerst post)
Ik had wel gezocht op google en vond in de berichten in dit forum niet iets wat er op leek. En was/ben zeer benieuwd of er iemand is met een zelfde soort probleem. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.
Zoals gezegd, toch bedankt voor de reactie. Ik zwoeg hier verder met - hopelijk - snel technische hulp ter plekke.
Ps en ik had inderdaad wel effe de regeltjes moeten lezen, want mijn ''vraag'' is zo natuurlijk niet te beantwoorden.