Toon posts:

Alternatief voor Sony 32Hq100

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HEEEEEEEEEEEEEELLLLPPPP !!!!

Ik ben al maanden erg actief opzoek naar een mooie televisie.
Nu ben ik eindelijk een tv naar mijn smaak tegen gekomen. Het betreft hier de Sony 32HQ100. Nu lees ik hier en op andere forums dat het niet zo'n super tv is als dat Sony het presenteerd.

Kan iemand mij een alternatief geven voor een andere tv ten opzichte van de Sony 32HQ100 ? Mijn budget is ongeveer €2400 inc. meubel.

Wie heeft voor mij HET antwoord :) ?

Bedankt alvast....

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
http://www.kieskeurig.nl/...7EABCC1256DA5003FCD49.htm

Die reacties zijn toch overwegend positief :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn inderdaad ook positieve reacties bij, maar ik maak mij zorgen om 2 dingen.
1 : De blokkerige randen bij snel bewegende beelden
2 : Niet synchroom lopen van geluid t.o.v. beeld.

Voor het geld wat je uitgeeft voor zo'n tv mag je toch wel verwachten dat bovenstaande allemaal goed werkt.

Daarom zou ik graag een goed alternatief willen weten. Als ik dat niet heb dan zal ik toch voor de Sony moeten gaan en er zelf achter komen of de negatieve reacties rechtvaardig zijn.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Met Loewe kan je vrijwel geen miskoop doen. Is qua kwaliteit veel constanter dan Sony, Philips etc. Bij die heb je een klein beetje mazzel nodig. Ik zelf heb een Sony trouwens en ik had mazzel. :)

Verwijderd

Jij vindt hem niet goed, er zijn zat anderen die hem wel weer fantastisch vinden. In jouw geval kun je dan ook beter naar een winkel gaan waar je een paar modellen, inclusief de Sony naast elkaar kan bekijken. Daar heb je echt zoveel meer aan dan nog een paar gebruikerservaringen.

Kieskeurig is trouwens een hele handige site om een beeld van de concurrenten te krijgen. Succes :)

Dit topic is gesloten.