Plextor 8220 SCSI defect

Pagina: 1
Acties:

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:48

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Zoals de topic al aangeeft...
Mijn fikker leest en schrijft geen cd's meer. Wel wordt ie nog herkend door Nero en de BIOS van de SCSI controller. Na plaatsen van een cd gaat nog wel het ledje van DISC branden maar na een paar minuten gaat een ander lampje drie keer repeterend knipperen.
Iemand die dit probleem herkend?

P.S. Zit nog twee weken binnen garantie, dus terug gaat ie zeker. Was alleen benieuwd of dit vaker is voorgekomen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Killemov
  • Laatst online: 05-05 10:28

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Nope, keep us posted!

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n brander en ben echt tevreden over dit ding. Wat jouw probleem is heb ik nog niet meegemaakt! Kan jij mij mailen wat de actie is van Plextor en wat ze doen met dit probleem! Meel me als je zin heb:
teerling@kabelfoon.nl Bedankt alvast!
Ben benieuwd wat Plextor doet!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Ik denk dat ik het vervolg van dit verhaal gewoon hier post, dan heeft iedereen er wat aan ;)
Ik breng hem vanmiddag terug naar de zaak waar ik hem gekocht heb, ACI in Zoetermeer. Dus werp een blik in de Shop Survey en je kunt je al een beetje een beeld vormen van de service die ik ga krijgen. Ik heb goede ervaringen met ACI dus dat zal geen probleem zijn. Plextor zal dan uiteindelijk beslissen wat er gaat gebeuren.
I'll keep you informed.

Verwijderd

Ik heb precies hgetzelfde gehad.. met plextor gebeld.. en op hun kosten opgestuurt en binnen 4 dagen een nieuwe terug ontvangen.. heel netjes van meneer plextor... :)

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Bedankt voor de tip megroi!
Ik heb Plextor ook maar direct gebeld zonder tussenkomst van de dealer. Ik heb nu een RMA nummer aangevraagd en als ik die binnen heb stuur ik het apparaat op. Kijken of ik ook een nieuwe krijg :9~

Verwijderd

Wat ik zo over plex gehoord heb is de service heel erg goed, opsturen en 123 een nieuwe in huis! Tja, krijg je tenminste waar voor je duurbetaalde drive (heb al mijn tweede plex ondertussentijd, de eerste heb ik na lang en tevreden gebruik verkocht :) )....

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
10:08 ontvangen:
Beste klant,

Uw RMA-aanvraag is overgemaakt aan het Plextor Technical Department
waar uw gegevens zullen worden gecontroleerd op de garantievoorwaarden.
Binnen de 24 uur zult u een RMA-nummer ontvangen en verdere instructies
om uw loopwerk kosteloos naar het Plextor Service Department te verzenden.
Da's alvast een teken van goede service

Verwijderd

Ook al eens meegemaakt dit jaar..
Plextor 8/2/20 kapot en Plextor gemailed. Binnen een paar dagen stond UPS voor de deur om hem op te halen.
2 Weken later (geloof ik) weer keurig geretourneerd door UPS..

Plextor is een topbedrijf..

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
ik wil je niet ongelukkig maken maar ik heb zeer slechte ervaring met de service van Plextor. Mijn SCSI plextor cdromspeler is kapot geweest en dit duurde bijna 8 weken voordat ik hem terug kreeg!!!!
Plextor maakt mooie hardware maar die service is waardeloos.

Verwijderd

Ik heb betere ervaring met plextor, 4 maanden terug was m'n lezer (px40tsi) kapot en die was 2 maanden uit garantie. met plextor belgie gebeld en hun reactie was: meneer dan mag toch niet gebeuren. kreeg een nummer van dhl waar ik een afspraak kon maken en drie dagen later had ik m'n lezer weer terug. gemaakt en zonder kosten.
Top hulde aan de plextor service

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Klopt, de medewerker die ik vanmorgen aan de lijn had vertelde dat ze inderdaad de garantietermijn wat ruim nemen. Zelfs 6 tot 8 weken na het verstrijken van de garantietermijn willen ze nog wel eens iets gratis repareren

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 07:42
Paar keer met Plextor support te maken gehad, en in alle gevallen ben ik er uitermate over te spreken. Ze zijn niet goedkoop, maar je krijgt er wel wat voor terug.

Eigenlijk is het wachten op een Plextor DVD speler :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
24 uur zijn verstreken, maar nog geen RMA nummer van Plextor ontvangen...

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
14:56 RMA info ontvangen. Nummer blijft twee maanden geldig. Ik mag nu contact opnemen met DHL voor verzending. I'll keep ya informed.

EDIT (=Update):
DHL gebeld, drive wordt vandaag opgehaald voor 20:00 uur, is morgen bij Plextor.

EDIT 2: DHL heeft de drive opgehaald. Da's een halfuurtje nadat ik DHL gebeld heb! Sjonge, da's snel zeg. Morgen ligt de drive bij Plextor.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 14:47

The-Force

Mashup MasterKing

Tot nu toe lijkt de service goed.
Ben alleen benieuwd hoelang het duurt voordat je je writer terug hebt.
Gemaakt danwel een nieuwe.

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Voor de geïnteresseerden onder ons, én belofte maakt schuld, hierbij de laatste update:
Vanmorgen 9:30 uur stond DHL bij me op de stoep met een CD Recorder *D
Aan het serienummer te zien is het mijn eigen recorder en het mooie is: hij doet het weer!!
Goed, in totaal 5 werkdagen kwijt geweest, ze hebben 'm dus opgehaald en weer netjes teruggebracht.
Uitstekende service. Voorlopig blijf ik bij Plextor ;)

Roger out.

Verwijderd

Echt topie zeg!!
Pagina: 1