Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 01:52:
Voor TS: hoezo 'hoor' jij je modem? wat hoor je dan? Je hoort namelijk niets te horen, zitten er rotte elco's in ofzo?
[...]
Probeer op zo'n moment dat hij het niet doet, eens te telnetten naar je modem (start --> uitvoeren --> telnet 10.0.0.138) en type dan in:
en kijk of dat helpt?
mijn gehoor is mss wat beter dan het jouwe, het modem maakt een hele hoge pieptoon die ik net boven mn proc fan (4000 rpm) uit hoor... met elke activiteit verandert de frequentie een heel klein beetje (rx + tx led aan, ietsje hoger, lan led erbij en nog ietsje hoger.. ik denk nu dat het aan de leds ligt btw) en als ie reboot gaan dus alle ledjes uit en maakt ie een _flink_ lagere toon
iig k heb nu mn firmware geflashed, op het eerste gezicht lijkt het inet nu zelfs een beetje beter te werken (GoT laadt in 1x ipv dat ie soms even niet laad en ik steeds stop refresh stop refresh moet doen tot ie sending request doet, maar k heb het nog maar 1 x geprobeerd dus

)
en het is natuurlijk nog afwachten of ie nog een x reboot

k heb niet bijgehouden wanneer ie dat automagisch doet dus ik weet niet wanneer de volgende keer zou kunnen zijn