Toon posts:

{xp} verkenner laat deze computer niet zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de verkenner start (of direct naar deze computer ga) blijft ie zoeken naar de structuur met de bekende zaklantaarn, dit blijft ie doen en vindt niks!

Als ik echter in de adres balk bv C: intyp kom ik wel gewoon op de plek waar ik wil wezen... reuze irritant. Vooral omdat software crasht zodra die iets moet opzoeken op het systeem en begint bij 'deze computer'.

Ik heb XP er alweer een keertje opnieuw opgezet... hetzelfde probleem.

Wie o wie kan mij helpen!?!

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heel raar.. heb je toevallig randapparatuur geinstalleerd (telefoons, flashdisks) die bij je Explorer erbijkomen? Of is dit een volledige schone installatie? Welke schijven heb je allemaal? Alleen een C schijf? Heb je al eens op Spy/Malware/virussen gescand?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik heb dit ook een poos gehad. Bij mij was was het verholpen na een herinstalatie van windows. Maar na een maandje of 2 keerde het weer terug. Heb toen weer windows opnieuw geinstaleerd en nu na een half jaar heb ik er nog steeds geen last van. Mischien kwam het door een een of ander programma dat ik toen wel op mn pc had staan en er nu niet op heb maar dat weet ik verder ook niet.