Toon posts:

[winXP] rare map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer bestaat uit twee schijven, waarbij D: de tweede is. Er staat nu al een tijdje een map op deze schijf die ik niet kan verklaren. Hij is verborgen, en heeft als naam '5c612ff3856087c482fa2cd313399d92'. Hij is ongeveer 215 mb groot en zit vol met dll's en exe's als ctfmon.exe, autochk.exe etc. Het lijkt dus net een soort windows map (maar de echte windows map staat op C: ). Het vervelende is dat ik niks in deze map kan wijzigen. Ik kan hem niet verwijderen (toegang geweigerd) of bestanden kopiëren naar andere locaties.

Door een stom sleep-ongelukje heb ik een map in deze vreemde map geplaatst, en ik krijg hem er niet meer uit! Zelfs niet onder veilige modus of onder andere accounts (ik heb administrator rechten). Ik kan de map niet kopiëren, niet verplaatsen, niet verwijderen, maar ik wil hem terug! Toch blijft windows 'Toegang geweigerd' melden. Waarom? Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Bij voorbaat dank!
Jan

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vermoedelijk is dit een overblijfsel van een servicepack installatie. Voor het probleem met access denied - lees de mooie Windows Operating Systems FAQ eens :)

• Rolgordijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06-2022
Niet dat je er veel wijzer van wordt, maar volgens mij is dat een MD5 checksum..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, het was idd iets met die machtingen :)