Ik weet niet wat voor verhalen je heb gehoord over dutchwebhosting maar ik zit er nu al een jaar bij dutchwebhosting en mijn werkgever ook, plus nog een ander bedrijf die ik daar heb ingeschreven, die zit er nu al 6 maanden bij hun. Ik heb al die tijd pas een keer gehad dat de server er uitlag die van mijn werkgever, en dat was door een klein foutje, duurde maar een uur dus dat vindt ik niet zo lang. Ik heb een server upgrade gevraagt dit werdt gedaan in het afgelopen weekend ik kon niet inloggen op de server het oude loginnaam en wachtwoord deden het niet meer, ik heb om 01.00uur een email gestuurt en een half uur later had ik een bericht terug. De volgende dag had ik problemen met een htaccess bestand die kon ik niet verwijderen ik wis niet hoe dat ging aangezien het niet ging met een FTP client, het moest namelijk met telnet en ik wist de commando's niet na een paar email uitwisselingen kan ik 's nachts gewoon bellen toen heb ik het verhaal uit gelegd gekregen en hij heeft de bestanden even verwijdert voor mij. De service noem ik dus goed, ben alijd correct behandelt en altijd redelijk snel. Voor de particulier is het een goodkope hosting provider. Vooral de NT server die ze nu aanbieden die is zeer compleet.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.