Beste mensen,
Vorig week was ik een trotse bezitter van mijn al 1,5 maand oud systeempje. Mijn 19' iiyama ls902ut deed het tot dan toe perfect! Maar die maandagavond was ik lekker aan et gamen, hoor ik een klik en zie zwart beeld... shit... vga kabel eruitgeschopt? Hmmm, neej... monitor aan/uit/aan. Gelukkig doet hij het weer alleen vervormd beeld. Nouja ff aanpassen, lengte ok, breedte... ho maar! Het beeld was max uitgerekt maar kon het niet afstellen in de breedte, de hoogte ging weer wel
iiyama service ding gebeld, okeej nieuwe komt eraan, je wordt gebeld voor een afspraak. Vandaag kwamen ze dan eindelijk een vervangend model brengen.. 1,5 week zonder monitor, dus dat moest ff worden ingehaald. Zat ff lekker te internetten... tik... niet weer... monitor aan/uit/aan... jahoor... PRECIES hetzelfde probleem.
Nu begin ik een beetje bang te worden dat het misschien aan mijn videokaart kan liggen ofso(asus 9600XT) Of kan het nog ergens anders aan liggen? Iemand nog een idee tip of suggestie want anders moet ik iiyama teleurstellen met een 3e defecte monitor als ik deze weer omruil, en word ik er ook niet echt vrolijker op. Moet ik een ander scherm eisen?
Alvast bdankt
Vorig week was ik een trotse bezitter van mijn al 1,5 maand oud systeempje. Mijn 19' iiyama ls902ut deed het tot dan toe perfect! Maar die maandagavond was ik lekker aan et gamen, hoor ik een klik en zie zwart beeld... shit... vga kabel eruitgeschopt? Hmmm, neej... monitor aan/uit/aan. Gelukkig doet hij het weer alleen vervormd beeld. Nouja ff aanpassen, lengte ok, breedte... ho maar! Het beeld was max uitgerekt maar kon het niet afstellen in de breedte, de hoogte ging weer wel
Alvast bdankt
Gasloos sinds 2018.