What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
En dit is een bug, een featurerequest 
Dit is bekend, en zodra iemand er tijd voor heeft zal het wel gefix0rds worden voor zover ik weet.
Dit is bekend, en zodra iemand er tijd voor heeft zal het wel gefix0rds worden voor zover ik weet.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik kon het niet zo snel terugvinden hierover, niet hier en niet in LA. Ik zag hem vandaag pas voor het eerst.
Ik heb te veel verf gesnoven vandaag, en te veel meubels versleept, zat niet op te letten.
Ik dacht dat het een bug was.
Sorry.
Ik heb te veel verf gesnoven vandaag, en te veel meubels versleept, zat niet op te letten.
Sorry.
[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 07-05-2004 21:15 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Deze zeker:
Hé zelfs na 30 refresh geeneen vandaag...
Kan men dan meteen kijken naar de http://www.tweakers.net/advertenties/banners -banners? Die geven weer eens een kruisje.faster than a speeding bullet! tweakable!
Hé zelfs na 30 refresh geeneen vandaag...
Dat wil niet zeggen dat er in de crewarea's niet over geproken is natuurlijkResistor schreef op 07 mei 2004 @ 21:15:
Ik kon het niet zo snel terugvinden hierover, niet hier en niet in LA. Ik zag hem vandaag pas voor het eerst.
Mwah, het is niet echt een bug, het is denk ik een foutje bij het instellen van de banner geweest.Ik heb te veel verf gesnoven vandaag, en te veel meubels versleept, zat niet op te letten.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()