Toon posts:

[mobo] system batery

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC heeft sinds gister een oud k7t pro2 ver:1 moederbord gekregen omdat de originele k7t pro ver:1 kapot was.

nu heeft mijn pc, nadat ik alles geupdate heb, inc. bios, via chipsets etc., af en toe momenten dat deze bevriest, en dan ook echt. CTRL ALT DEL reageert niet en ik moet hem dus herstarten

zojuist kreeg ik uit het mobo speakertje een vrouwen stem met "system batery low" en daarna "system available".

kan het bevriesen aan deze lege batery liggen?

mobo -k7t pro2 ver:1
op het mobo zit enkel een:
vid -asus 7700ti
10/100 ethernet kaart

XP service pack 1

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 16:43
Nieuwe windowsinstall is de regel bij nieuw moederbord.
Heb je dat gedaan?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kijk es voor de gein of de elco's op dat bord nog goed zijn :P
Deze symptomen doen me denken aan bolle elco's :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 20:33:
kan het bevriesen aan deze lege batery liggen?
Als je dat denkt, probeer dan een nieuw batterijtje?

Welja, zo schiet het natuurlijk niet op hé .. We kunnen niet uit de topicstart opmaken of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. Lees voortaan de tekst bovenaan in [New Topic] door. Daarin staat een samenvatting van hetgeen wij hier in PMG van de gebruikers verwachten eer er een topic wordt geopend :) In dit geval had je met name de startpost van het PMG Beleid moeten doornemen, waarin je weer de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunt vinden waarmee je in principe al een heel eind verder kunt komen.

Dit topic is gesloten.