Canyon Radeon9800SE 256bits?

Pagina: 1
Acties:

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 08:30

Pompiedom

Don't panic

Topicstarter
Dat is even de vraag:

Op de website staat van wel
http://www.canyon-tech.co...550-715F-1C8DC6D19EDA36D0

maar nu na een week is hij aangekomen en staan er op de zijkant van de doos van die aanvink vakjes met daarop de keuzes [64 bit] en [128 bit] die van 128 is dus aangekruist en die van [256 bit] staat niet eens erbij, nu is dit dus vreemd want op de pagina stond maar 1 radeon 9800SE kaart.
De product code op de doos komt ook overeen met die op de webpagina.

Nu is de vraag heeft iemand ook deze kaart en misschien ook die 'vreemde' doos? en is deze nou wel of niet 256 bits?

Ik mocht de kaart niet meenemen naar huis om te testen of deze 256 bits is want wanneer hij uit de seal is kan hij niet meer naar de leverancier gestuurd worden.

De leverancier wist van niets, Canyon is gebeld maar was niet bereikbaar, ik heb een mail verstuurd maar deze zal pas op zn vroegst maandag beantwoord zijn, en aangezien ik morgen wil weten of de kaart terug gestuurd moet worden of gekocht kan worden, stil ik daarom deze vraag nu.

We create our own reality

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
staat bij memory bus toch duidelijk 256 :D
ja, dees kaart is dus 256 bit :)
Heb trouwens ook zo een RADEON 9800SE gehad => prima kaartjehz ;)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er zijn wel degelijk 9800 SE's met een 128bit bus dus toch maar oppassen... de enigste manier om het te weten is hem in je pc te steken en Aida32 te draaien of zo :)

Verwijderd

L Shaped memory = 256 Bit
I Shaped memory = 128 Bit

• Pompiedom

Pompiedom

Don't panic

Topicstarter
Ja deze kennis heb ik dus allemaal, maar het probleem is dat ik de doos niet open kan maken omdat deze nog in de winkel is, deze willen hem niet open maken omdat ze de kaart anders niet meer terug kunnen sturen naar de leverancier. Dit topic is dus vooral gericht naar de mensen die deze kaart al hebben aangeschaft en deze 'vreemde' doos er ook om hebben gehad.

Ik kan deze kaart (die nu is aangekomen) kopen en uiteindelijk zeggen dat het niet de goeie is, en er een lang verhaal van maken.

Of ik zeg dit is en zal niet de goeie kaart zijn de fabrikant heeft een fout gemaakt, ik wil een andere kaart bestellen. En dan direct afgelopen maar 70 euro extra uitgave voor een PRO versie.

Ik kan de kaart dus niet bekijken.....anders wist ik het idd allang....

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mjah elke website die hem verkoopt beweert toch dat hij 256bit geheugen heeft en als ik het prentje mag geloven lijkt het geheugen idd in een L-vorm geplaatst te zijn wat duidt op 256bit geheugen :)

• Pompiedom

Pompiedom

Don't panic

Topicstarter
amour021 schreef op 08 mei 2004 @ 11:04:
Mjah elke website die hem verkoopt beweert toch dat hij 256bit geheugen heeft en als ik het prentje mag geloven lijkt het geheugen idd in een L-vorm geplaatst te zijn wat duidt op 256bit geheugen :)
Maar bij de winkel waar ik geweest was, dachten ze dat ze misschien de info (dus misschien ook het plaatje?), van de XT of Pro hebben verwisseld.

Ach ik gaat morgen naar de winkel, open de doos daar is hij niet goed dan geef ik m terug, en bestel een andere kaart

Pagina: 1