Toon posts:

NAV 2004PRO icm Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu al een aantal maanden nav2004pro op windows xp, maar nu ben ik sinds kort overgestapt naar win2k.
Tijde zonder virusscanner gezeten.. was te lui om de cd te zoeken die ergens tussen mn troep lag, en vandaag maar is opgezocht en geinstallerd.
Maar nu wil hij gewoon niet werken met windows 2000 pro sp4 (+ alle updates).
Nadat hij geinstalleerd is zie ik wel het icoontje van autoprotect maar als ik daar op klik gebeurd er gewoon niets, en na enkele minuten verdwijnt hij (dus zal hij wel vastlopen ofzo).
Ik heb hem al reinstalled maar dat maakte geen verschil, ook heb ik mn pc ff gescant met de scanner die vraagt of je je hdd wilt scannen voordat je nav2004pro installeert, geen virussen gevonden..
Waarom zou hij niet werken? :( ik de readme staat dat hij gewoon met win2k zou moeten werken.

edit: ik heb hem ook via Navw32.exe en Navwnt.exe proberen te updaten (liveupdate), maar dat werkt ook niet -> LU1803: LiveUpdate failed while getting your updates...

ojah en starten via de snelkoppeling op desktop of startmenu ("C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\cfgwiz.exe" /GUID NAV /CMDLINE "NO REBOOT") werkt overigens ook niet..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 20:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'( zwaar bagger dit :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Tijde zonder virusscanner gezeten.. was te lui om de cd te zoeken die ergens tussen mn troep lag
offtopic:
:X Ik hoop voor de rest vd wereld dat je dan ook te lui was om een internetverbinding te hebben.

Je hebt geen virus die het blokkeert?

Check hoe dan ook je event logs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
F_J_K schreef op 08 mei 2004 @ 17:38:
[...]

offtopic:
:X Ik hoop voor de rest vd wereld dat je dan ook te lui was om een internetverbinding te hebben.

lamar :p

[ Voor 24% gewijzigd door naps op 08-05-2004 19:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 08 mei 2004 @ 17:38:
[...]

offtopic:

mn event logs (event viewer) staat niets in wat met norton te maken hebt, en ik heb mom karpersky 4.5 met laatste def erop staan en vind geen virussen.. nu kan ik eigen wel gewoon deze blijve gebruiken, of is nav 2004pro zoveel beter?

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:11

blizt

Wannabe-geek

Kaspersky is beter dan nav2004pro, dat komt ten minste vaak naar voren hier op GoT - als mensen 't over norton hebben...

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

Kaspersky 5.0 is veel beter dan Norton antivirus 2004 want Norton vind mar iets van 69000 virussen en Kaspersky 91000 virussen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 13:41:
Kaspersky 5.0 is veel beter dan Norton antivirus 2004 want Norton vind mar iets van 69000 virussen en Kaspersky 91000 virussen :)
ach ja dan maar geen norton :D kav is tenminste ook niet zo bagger traag als nav :)
Pagina: 1