[DreamWeaver] Past automatisch dingen aan

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb volgende code in dreamweaver
code:
1
2
3
4
<frameset cols="*,173" framespacing="0" border="0" frameborder="0" >
  <frame name="_top" src="top.htm" scrolling="auto" noresize>
  <frame name="_bottom" src="bottom.htm" scrolling="auto" noresize>
</frameset>

maar wanneer ik op opslaan klik maakt hij er zelf
code:
1
  <frame name="_bottom" src="/bottom.htm" scrolling="auto" noresize>

Waarom plaatst hij deze slash ervoor ? Heb al in de prefs gezocht, maar kan nergens vinden waar ik het automatisch aanpassen moet uitzetten ?! (heb search ook gebruikt)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem maar dan in een andere vorm... als ik &amp; typ maakt dreamweaver er automatisch een & van als ik het bestand als .TPL opsla :?

Zeer hinderlijk...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 19:51
ff achteraf editen met Kladblok. Dreamweaver is een uitstekend programma, maar knoeit inderdaad af en toe een beetje met de code.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Yohan schreef op 07 mei 2004 @ 19:38:
ff achteraf editen met Kladblok. Dreamweaver is een uitstekend programma, maar knoeit inderdaad af en toe een beetje met de code.
Dat is zwaar irritant als je met veel bestanden werkt, kan ik net zo goed rechtstreeks in Kladblok werken.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:37:
Ik heb hetzelfde probleem maar dan in een andere vorm... als ik &amp; typ maakt dreamweaver er automatisch een & van als ik het bestand als .TPL opsla :?
Zeer hinderlijk...
Ik ben wel iets van ampersants tegengekomen bij Preferences > Code rewriting.
Kladblok is inderdaad een optie, maar dit moet toch ergens in te stellen zijn ?

Verwijderd

Blizard schreef op 07 mei 2004 @ 19:35:
Waarom plaatst hij deze slash ervoor ? Heb al in de prefs gezocht, maar kan nergens vinden waar ik het automatisch aanpassen moet uitzetten ?! (heb search ook gebruikt)
DW heeft 2 opties voor tov plaatsen van files: "relative to siteroot" of "relative to document",.. check het maar eens ;)
Pagina: 1