Toon posts:

[Win ME] Kan resolutie niet veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik de pc opstart start windows met standaard reso van 640x480 (16 kleuren )
nou wil gewoon 1024x786 ( 16bit kleuren )..

als ik dit verander in instellingen van beeldscherm moet ik de pc opnieuw opstarten
als ik de pc opnieuw opgestart heb staan de kleuren gewoon weer hetzelfe ( 640x480-16kleuren )

ik heb egt geen idee waar ik moet zoeken. |:( ..iemand enig idee.

hij heeft het gewoon gedaan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat heb je verandert dan; dat hij het plotseling niet meer doet? Ik kan mij niet voorstellen dat dit vanzelf gebeurt? Zijn je beelldscherm drivers wel allemaal goed? Wat voor beeldscherm en grafische kaart heb je trouwens?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
weet niet, er stond zwaar veel spyware op, is reeds allemaal verwijderd

Nvidia Vanta LT

in apparaatbeheer geeft ie geen problemen...

Verwijderd

Probeer eens in veilige mode de videodriver te verwijderen en na opstarten opnieuw te installeren.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deviliuz, ik heb je kick verwijderd. Iedereen vindt zijn probleem op GoT het belangrijkst. Als we echter iedereen binnen 3 kwartier lieten kicken kunnen we wel een nieuwe DataBase server aanschaffen. Dat is niet de bedoeling. Hou je aub. aan de geldende regels zodat wij ons daar niet aan hoeven te ergeren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate