In de Best Buy Guide van Mei 2004 stond dat de Asus A7N8X-VM nogal kieskeurig was met het geheugen. Welk geheugen kan ik nu het beste gebruiken als ik 512+256 wil? Zie hier, onderaan: http://www.asus.com/produ...eta/a7n8x-vm/overview.htm. Ik kom er echt niet uit!
Ook schijnt het dat je geen PC3200 geheugen kan gebruiken op 200Mhz DDR in dual-channel, tenzij je een AGP kaart in het systeem stopt, wat ik niet van plan was.
nog een quote:Op het moederbord vinden we ondersteuning voor alle Athlon XP-processors en dual channel PC3200-geheugen (bij het gebruik van PC3200-geheugen op 200MHz DDR in dual channel-mode dient er echter wel een AGP-kaart in het systeem gebruikt te worden).
Ik plaats dit in CSL omdat het bij de BBG hoort.Wij kiezen hier voor geheugen van Samsung, omdat gebleken is dat het Asus nForce2-moederbord kritisch is t.a.v. welk type geheugen wordt toegepast. Op deze pagina worden enkele types geadviseerd, waaronder Samsung. Door twee geheugensloten te vullen op het moederbord kan er gebruikgemaakt worden van de dual channel-mode die de nForce2-chipset ons biedt. We kiezen voor PC2700-geheugen, dat perfect samenwerkt met de Athlon XP 2500+ Barton.