Wat bedoelt-ie? dit bedoel ik : http://members.home.nl/edwinbos/netwerk.jpg het ene moment werkt netwerk naar behoren (dus een mooie constante 50-70% load bij het kopieren van grote bestanden (1gb+) (ook niet helemaal toppie begrijp ik maar het werkte iig naar behoren) en sinds gisteren (ik heb dit ook wel eens vaker gehad) heb ik die netwerk performance dus weer.. ik bener van overtuigd dat het aan de instellingen ligt aangezien er met de netwerk kabel nikets gebeurd is.
Heb de netwrk drivers (intel 10/100 pro tx) drivers geupdate, en weer teruggezet beide zonder resultaat.. vreemd genoeg als ikhet netwerk op 10mbps half duplex zet haaalt hij wel mooi de 90%, maar dat schiet dus voor geen meter op en heb je geen 100mbps kaart voor.
Het lijkt mij als redelijke netwerk leek dat er gewoon een massaal percentage aan packetloss is, op een of andere manier.. iemand suggesties?
Heb de netwrk drivers (intel 10/100 pro tx) drivers geupdate, en weer teruggezet beide zonder resultaat.. vreemd genoeg als ikhet netwerk op 10mbps half duplex zet haaalt hij wel mooi de 90%, maar dat schiet dus voor geen meter op en heb je geen 100mbps kaart voor.
Het lijkt mij als redelijke netwerk leek dat er gewoon een massaal percentage aan packetloss is, op een of andere manier.. iemand suggesties?