Toon posts:

[Citrix] Extra examen voor CCA? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze week het examen 1Y0222 gehaald.
Metaframe XP FR3.

Nu dacht ik mooi heb ik mijn CCA erbij.

Kijk ik op de website van Citrix schijnt e.e.a aangepast te zijn. Moet schijnbaar nog een examen doen??

Ik meende toch eerder dat je toch CCA met 1 examen werd?

Wie weet hoe het wel zit, want ik word een beetje gek hiervan.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 12:07

momania

iPhone 30! Bam!

Even voor de rest, incl ik, wtf staat CCA voor?

Leg het allemaal eens beter uit aub en verzin even een knappe titel zodat ik dat aan kan passen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
http://www.citrix.com/sit...ertTrack.asp?trackID=3381

je had je examen voor 1 mei moeten doen :D

A wise man's life is based around fuck you

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 23:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

CCA = Citrix Certified Administrator

This footer is intentionally left blank

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Examen 222 is goed, maar je moet ook nog een eLearning cursus doen (zie genoemde site). Dan pas ben je CCA.

* Microkid

[ Voor 17% gewijzigd door Microkid op 07-05-2004 18:44 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

CCA?? > [Citrix] Extra examen voor CCA? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Die elearnign is die gratis??
Waar kan ik die doen??

Ik heb het examen op 3 mei gedaan. (ik had een week eerder moeten plannen)

95% score.

Ik werk al een paar jaar met Citrix en heb heel veel praktijk ervaring.
Nu ik in de detacheringwerk heb ik het papiertje ff gehaald.

Ik baal als een stekker.

GRRRRRRRRRR.

Verwijderd

Topicstarter
zaken gaan zeker slecht bij Citrix. Wat een waardeloze bedoeling zijn is die elearning zooi.

Ik doe eerst wel ff mijn exchange 2003 examen en dan de rest.

Ik zie ook dat iedereen die voor 1 mei zijn CCA heeft gedaan waarschijnlijk moet upgraden ;-)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

zaken gaan helemaal niet slecht bij citrix alleen citrix slaat een hele andere weg in omdat Microsoft bijna alles kan wat citrix kan. En Microsoft komt binnen kort ook met en manier om applicaties seamless window te publishen.. dus Citrix moet wel een andere manier zoeken om nog geld te verdienen en dat doen ze met Presentation Server 3 :D waar al tich licenties van verkocht zijn.

Verwijderd

Smiley verdomd het om 100$ uit te geven voor een e-learning password mananger, of MSAM om zijn CCA te behouden. Ze stikken er maar in.

Deze week weer een leuke ontdekt; als je een RDP sessie naar een XP 3.0 server opzet, neem je een Citrix license in beslag. Je betaald dus nu bijna 500$ voor wat in XP FR3 100$ aan functionaliteit is.
Het wordt verdomme met de dag gekker daar bij Citrix. Management staat zeker op een bonusconstructie.

Innovatie is al jaren zoek daar. Het is alleen maar zakken vullen.
Smiley gaat zich eens meer concentreren op win2k3 TS met powerfuse, softricity en nog meer van die innovators, ipv zakkenvullers. :)

Voor diegenen die denken nog CCA of CCEA te zijn, omdat ze hun examen pas gedaan hebben; check hier effe: http://www.citrix.com/sit...qmt/cert_reqmt_tool-1.asp

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 01:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk wel ff hoe het gaat.

Ik overleg wel ff met mijn baas hoe we het gaan doen met die elearning.

Ik ben benieuwd naar MS manier om apps te publishen.

Maar goed. mijn mCSE 2003 heb ik al, nu nog ff exchange 2003 en binnenkort wil ik mijn LPI voor Linux nog naar level 2 upgraden.

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 01:43:
Smiley verdomd het om 100$ uit te geven voor een e-learning password mananger, of MSAM om zijn CCA te behouden. Ze stikken er maar in.

Deze week weer een leuke ontdekt; als je een RDP sessie naar een XP 3.0 server opzet, neem je een Citrix license in beslag. Je betaald dus nu bijna 500$ voor wat in XP FR3 100$ aan functionaliteit is.
Het wordt verdomme met de dag gekker daar bij Citrix. Management staat zeker op een bonusconstructie.

Innovatie is al jaren zoek daar. Het is alleen maar zakken vullen.
Smiley gaat zich eens meer concentreren op win2k3 TS met powerfuse, softricity en nog meer van die innovators, ipv zakkenvullers. :)

Voor diegenen die denken nog CCA of CCEA te zijn, omdat ze hun examen pas gedaan hebben; check hier effe: http://www.citrix.com/sit...qmt/cert_reqmt_tool-1.asp
hoe bevalt die nieuwe licensing server in MP3? * mutsje gaat er maandag mee bezig.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 01:43:
Deze week weer een leuke ontdekt; als je een RDP sessie naar een XP 3.0 server opzet, neem je een Citrix license in beslag.
Dat is een feature ;) :+

Ik weet ook nog niet waarom of hoe - maar als je Citrix moet geloven is het een feature :D

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 08:40:
Ik kijk wel ff hoe het gaat.

Ik overleg wel ff met mijn baas hoe we het gaan doen met die elearning.

Ik ben benieuwd naar MS manier om apps te publishen.

Maar goed. mijn mCSE 2003 heb ik al, nu nog ff exchange 2003 en binnenkort wil ik mijn LPI voor Linux nog naar level 2 upgraden.
/offtopic

probeer je ons te 'impressen' met je papiertjes ofzo :?

steeds maar weer er over te beginnen welke papiertjes je al hebt is namelijk irri

A wise man's life is based around fuck you

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

elevator schreef op 08 mei 2004 @ 09:02:
[...]

Dat is een feature ;) :+

Ik weet ook nog niet waarom of hoe - maar als je Citrix moet geloven is het een feature :D
presentation server is toch volledigen nieuwe release of haal ik nu aantal zaken door elkaar? * mutsje is nog aan het ontkateren van bier

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MPS 3.0 is gewoon MF XP FR3 - alhoewel Citrix je anders wil doen geloven :)

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik ineens irri Zwelgje.

Kan er niks aan doen. Werk ook al de nodige jaren in de IT.
Tja en ik blijf doorleren he.

Verwijderd

hoe bevalt die nieuwe licensing server in MP3? [ME=12176]gaat er maandag mee bezig.
Hij is in ieder geval handig voor testdoeleinden, aangezien je nu alleen maar de licensefile (.lic) op je licenseserver hoeft te hebben staan.
Een testfarm of server moet dan dezelfde hostnaam hebben als de echte, en je kunt draaien.
Voor maandag, zou ik dan ook effe de nieuwe MP3 license hotfixes draaien:
( http://www.citrix4ge.de/ctxsffaq/index.htm#xp3lic )

Verder is MP3 (net als elevator ook zegt) niks meer dan FR3 met een enterprise sausje.
Pagina: 1