Config-----------------------------------------
P4 - 1,70 Ghz
512 MB DDR
30 Gig HD
Nvidia GeForceFX 5200 op 128 MB DDR
-------------------------------------------------
Deze kaart (FX 5200) heb ik nou ongeveer 2 maanden, ik speel er UT2k3 best soepel op.
Met af en toe wat kleine happeringen en geklooi.
Ik zet de graphics alles op maximum en Res. op 800x600
De spel is dan wel goed te spelen hoor daar niet van, maar ik had wel heel wat meer verwacht van deze kaart.
GTA III is ook maar net met moeite te draaien en geschok ertussen
Vice City heb ik geprobeerd maar gelijk eraf gegooid omdat die alleen maar erger was.
Halo (ok deze spel vraagt ook heel wat meer) maar ik kan deze niet eens op Low GFX en lage Res. draaien en daar baal ik enorm van.
Ik heb verschillende Drivers geprobeerd maar zie niet veel verschil er tussen.
Nou zijn er nog meer drivers beschikbaar die niet op Nvidia's site staan, daar heb ik ook een aantal van gevonden maar die durf ik niet zomaar te downloaden omdat ik er namelijk niet weet welke nou wel of niet goed is.
Mijn vraag is of iemand met de zelfde kaart en ong. zelfde PC ook problemen heeft of juist NIET.
En wat voor drivers die gene dan gebruikt.
[PS op de doos staat AGP 8x "Also support 2x & 4x" terwijl ik bij de eigenschappen van Nvidia maar 4x zie staan, hoe kan dit?]
Help A U B even...
P4 - 1,70 Ghz
512 MB DDR
30 Gig HD
Nvidia GeForceFX 5200 op 128 MB DDR
-------------------------------------------------
Deze kaart (FX 5200) heb ik nou ongeveer 2 maanden, ik speel er UT2k3 best soepel op.
Met af en toe wat kleine happeringen en geklooi.
Ik zet de graphics alles op maximum en Res. op 800x600
De spel is dan wel goed te spelen hoor daar niet van, maar ik had wel heel wat meer verwacht van deze kaart.
GTA III is ook maar net met moeite te draaien en geschok ertussen
Vice City heb ik geprobeerd maar gelijk eraf gegooid omdat die alleen maar erger was.
Halo (ok deze spel vraagt ook heel wat meer) maar ik kan deze niet eens op Low GFX en lage Res. draaien en daar baal ik enorm van.
Ik heb verschillende Drivers geprobeerd maar zie niet veel verschil er tussen.
Nou zijn er nog meer drivers beschikbaar die niet op Nvidia's site staan, daar heb ik ook een aantal van gevonden maar die durf ik niet zomaar te downloaden omdat ik er namelijk niet weet welke nou wel of niet goed is.
Mijn vraag is of iemand met de zelfde kaart en ong. zelfde PC ook problemen heeft of juist NIET.
En wat voor drivers die gene dan gebruikt.
[PS op de doos staat AGP 8x "Also support 2x & 4x" terwijl ik bij de eigenschappen van Nvidia maar 4x zie staan, hoe kan dit?]
Help A U B even...