Toon posts:

[Apache] ErrorDocuments

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uit: Eigen errorpages .htaccess werken niet
Vulpecula schreef op 11 mei 2002 @ 13:32:
Je gebruikt Internet Explorer 6.0 dus, zit nl standaard in XP.

Ff dit doen in de browser.

Extra->Internet-opties->Geavanceerd
Daar ff "gebruikersvriendelijke HTTP-foutberichten" uitvinken. Dan moet het werken.
Ik heb inmiddels m'n ErrorDocuments werkend in Apache. Echter, ze komen alleen tevoorschijn als ik het bovenstaande in IE uitzet. Maar aangezien vrij veel mensen IE gebruiken, en vrijwel niemand 't uit zal vinken, ziet ook niemand m'n custom ErrorDocs.
Kan ik dus nog iets instellen zodat IE ook de custom pages weergeeft, ookal staan de "gebruikersvriendelijke HTTP-foutberichten" aan?

Btw, m'n error page is groter dan 512 bytes zoals _Squatt_ al voorstelde.

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
http://www.winnetmag.com/...rticleID/23814/23814.html

Laatste deel van dit bericht gaat in op 500 errors. IE laat dus nooit de custom 500 pagina's zien ook als deze meer dan 512bytes groot is.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar het gaat ook om 400, 401, 403, 404 errors

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Intressante vraag dit, ik weet het antwoord helaas niet, maar het lijkt mij dat de Apache server de error pagina's dus niet met een header mag benoemen.

Ik houd deze in de gaten.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:07
Rag een paar duizend newlines/spaties in je custom foutmelding en doe dan een hard reload. Dan werkt hij _echt_ wel :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik zie hier eerder een configuratieprobleem dan een programmeerprobleem in. Daarom een klein schopje richting software algemeen. Zie
P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen

>> SA

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1